czwartek, 18 kwietnia 2013

Zasady Porządku



I siedem uniwersalnych zasad Nieskończoności Wszechświata, czyli…proste ma być!

(Nie wymyślaj prochu, ucz się od Mądrości Pokoleń, te zasady mają może tysiąc lat, a zostały skopiowane z jeszcze dawniejszych)

  1. Wszystko jest Jednością.
  2. Wszystko się zmienia. (Wszystko minie.)
  3. Wszystkie przeciwieństwa się dopełniają.
  4. Nie ma nic identycznego.
  5. To, co ma przód, ma również tył.
  6.  Im większy przód, tym większy tył.
  7.  To, co ma początek, ma również koniec.

                             TO RÓWNIEŻ MINIE

Potężny król, władca wielu krain, pewnego dnia poczuł się zagubiony i wezwał do siebie mędrców.
               Rzekł: - Nie wiem, skąd się to wzięło, ale coś mi każe szukać pewnego pierścienia, który pomoże mi odzyskać równowagę ducha. Muszę mieć taki pierścień. Kiedy ogarnie mnie smutek, on mnie rozweseli. Ale chciałbym, żeby potrafił jeszcze jedno: kiedy będę szczęśliwy i spojrzę na niego, zrobi mi się smutno.
                                Mędrcy naradzili się i wymyślili, że sprawią królowi pierścień z takim oto napisem: - TO WSZYSTKO MINIE.
                                                                     Attar z Niszapuru

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz