poniedziałek, 29 października 2012

Anielskie znaki - Liczby



Liczby są prostymi, a zarazem najciekawszymi dla mnie – anielskimi znakami. Sekwencje liczb przybierają postać powtarzalnych wzorów. Jeśli je zauważasz, a nie wiesz, jak je zrozumieć, poczujesz się zakłopotany. Znaki liczbowe mogą pojawiać się wszędzie. Najczęściej jednak zobaczyć je można odczytując godzinę, na tablicach rejestracyjnych, budynkach, w numerach telefonicznych, datach.
     W europie jest wiele książek o tematyce anielskiej, ja podam rzeczy najistotniejsze z dziedziny:-„Anielskie liczby”.
      Zwracaj uwagę na liczby, które łączą się z tobą. Twoja data urodzenia, twoja liczba z imienia i nazwiska, twój kin z kalendarza Majów – Tzolkina. Cała numerologia się kłania. Ona jest potrzebna, aby poznać siebie. O numerologii dopiero było kilka postów.
    Jestem 9 i urodziłem się w 1947 r. Gdy widzę 947 na tablicach rejestracyjnych samochodów, odbieram to jako –„Witaj, Zbyszku”!
  Tak samo jest, gdy widzę 11 – to moja liczba z obu imion i nazwiska, a także 55 – to liczba najważniejsza, liczona z nazwiska i jednego imienia - tego, którego używam.
    Pisałem w poście o znakach anielskich, że w Grodzisku pod Warszawą, mój telefon robił zdjęcia odwrócone. Znalazłem w archiwum jedno zdjęcie, które jest czytelne, bo dotyczy liczby. Ewa przyjechała nowym samochodem. A każda Ewa, to mistrzyni z samego imienia, to jedenastka. Ewa stanęła przed samym wejściem do hotelu. Dopiero wieczorem, gdy szykowała się zabawa na powietrzu, spojrzałem na tablicę rejestracyjną jej samochodu…. ..
     
A na niej pozdrowienie dla mnie – „Witaj Zbyszku”!  Chwyciłem za telefon i cyk. A tu zdjęcie wychodzi odwrócone….Potem inne odwrócone. Dałem telefon osobom biegłym w telefonach, aby sprawdzili, co jest. Nic nie było. Nie potrafili wytłumaczyć dlaczego tak się dzieje. Późnym wieczorem już tego nie było, zdjęcia zaczęły wychodzić prawidłowo.
    Poprosiłem Anioła o wytłumaczenie, i odbieram odpowiedź: - „Idzie odwrócenie twojego życia”.
 I to był fakt. Zaraz po tym skoczyłem, nie mając skrzydeł, a skrzydła wyrosły mi już w locie…… ( To słowa z książki Barbary de Angelis ).


Liczby uniwersalne. A więc sekwencje 11. 111, i 1111. Godz.11.11. Ale też 22.22.  Jedenastego listopada jest dla mnie bardzo ważną datą. Z przyczyn osobistych.
       Dalej: godz. 2 : 22,  3 : 33, 4 : 44, 5 : 55, itd. To wszystko sekwencje 11, lub 111. Te wszystkie liczby pomagają pozytywnie myśleć  o obecnej sytuacji życiowej. A jeśli pomyślisz pozytywnie, to stworzysz przecież rzeczywistość, nawet nie wierząc, że tak działa życie.   Liczba 744, oraz jej kombinacje: 474, 447, oznaczają: -„Jesteś na właściwej drodze, tak trzymaj”
Jeśli się czegoś obawiasz i zobaczysz 744, 447 lub 474, będzie to oznaczało: -„OK  będzie.”

I to byłoby tyle o liczbach uniwersalnych, czyli jednakowych dla każdego. Bo są jeszcze liczby indywidualne – osobiste. One łączą się tylko z tobą. Pewnie zauważyłeś-łaś, że jakaś liczba lub cyfra, pokazuje się w twoim życiu częściej od innych? To dotyczy już twego samopoznania, czy chcesz wejść w głębsze znaczenie liczb.
Bo nic nie musisz przecież…..
Jeśli przypiszemy pewne liczby ( np. kin z Tzolkina ) do bliskich osób, zobaczenie tej liczby oznacza, że tamta osoba myśli o nas. Jeśli liczba tej osoby znajdzie się obok mojej, pewnie za chwilę zadzwoni do mnie. Przykład? Pomyślałem o Janie Gabrielu. Łączę go z liczbą 64. To 8 x 8 Nassima Harameina i numer na tablicy rejestracyjnej samochodu Jana. Za moment widzę tablicę samochodu na ulicy: 5564
Moje 55 i 64 Jana.... i.... dzwoni telefon...tak, to Jan!
 Na liczby zacząłem zwracać uwagę jeszcze w młodości, gdy bardzo często pojawiała się w moim życiu cyfra 7, 77,777 i cztery siódemki.
Odkrywanie znaczenia liczb przynosi dużo radości. Kiedy się po raz pierwszy z nimi zetknąłem, odniosłem wrażenie, że uczestniczę w wielkiej grze, która nie ma początku i końca. Powtarzalność wzorów liczbowych jest zaskakująca, a przy tym nieprzewidywalna. A zbiegów okoliczności, czyli przypadków nie ma. To jest Synchroniczność. To forma komunikacji z Siłami Wyższymi.
       Opowiada kobieta: - „Mój mąż odszedł nagle z tego świata. Byłam w głębokiej żałobie. Szukałam kogoś bliskiego, miałam tylko siostrę. W ciągu jednego miesiąca sprzedałam dom i przeprowadziłam się do niej. Kupiłam samochód. Na tablicy rejestracyjnej miał numer 505. Siostra zauważyła, że gdyby mąż żył, bylibyśmy ze sobą dokładnie 505 tygodni!"
    Niebiańskie znaki, to wspaniały drogowskaz. Drogowskaz ten ma cudowną moc. Aniołom chodzi o to, że powinniśmy mieć w sobie wysoką wibrację energii i być otwarci na podobne, wysokie wibracje, pełne zadowolenia i miłości.
     Gdy skupiasz się na negatywnych sprawach, rozpamiętujesz coś, przyciągasz to do siebie. Zamiast uporać się z problemem, przyciągasz dodatkowe trudności. A Anioły wnoszą w nasze życie jasność i w ten sposób, poprawiają nastrój. A poprawiony nastrój, to jaśniejsze myśli. Bo z myśli wszystko się bierze…..I pamiętaj, że myślenie jest formą modlitwy.
Zgodnie z prawem wolnej woli, anioły udzielają pomocy i wskazówek tylko wtedy, gdy się je o to poprosi.

   
 

1 komentarz:

  1. Odkąd pamiętam zawsze w moim życiu pojawiała się 5 i 7. Z początku wydawało mi się, że sobie po prostu wmówiłem te liczby. Po prostu 7 jako potocznie szczęśliwa, 5- pewnie jako najwyższa (w swoim czasie) ocena w szkole.Do momentu kiedy gdzieś znalazłem jakiś tekst o numerologii. A tam 5 -'liczba życia', 7 ,liczba przeznaczenia'. Eeee tam- przypadek. Zresztą numerologia to bajki. Zainteresowałem się Feng Shui, a tam znowu się 5 pojawia. Pomyślałem sobie - z liczbami da się wszystko zrobić. Potem powyższy artykuł....Jednak dzisiaj chyba się przekonałem. Jadąc autobusem (za OSHO) staram się wyciszyć, wyłączyć,ale dzisiaj jedna uporczywa myśl nie dawała mi spokoju. Przypomniał mi się Pana artykuł o aniołach. Ok więc - poproszę o znak. Spojrzałem w górę na tył autobusu, a tam jego numer boczny -dwie 77. Hahah- ale znak..., - chciałem to zobaczyłem. ale CZYTAM CAŁY numer a to A077 - to moje inicjały AO z dwoma 77 -data urodzenia. To chyba już nie przypadek.

    OdpowiedzUsuń