środa, 17 października 2012

0DWRÓT?



Granica odczuwania bólu drugiej osoby.---------------Nie popadaj w litość. Litość jest chora. Bo za mocne odczuwanie bólu drugiej osoby jest odgrzebywaniem bólu swojego Ja.
          Żebrak? Kaleka? A co ze skutkami wykroczeń, popełnionych w poprzednich wcieleniach, to co zrobić?              
Pozwólmy innym na odmienność. Nie narzucajmy swojej prawdy. Wskazówek można udzielać tylko wtedy, gdy dana osoba tego chce. To jest harmonia w przeciwieństwach.      Jestem wolny i sam stanowię o swoim życiu. Dzięki wolności i otwartości mogę marzyć, a dzięki swojej mocy wewnętrznej materializuję swoje marzenia. To dzieje się wtedy, gdy wiarę zastępuje wiedza. To jest ufność, że na tym właśnie polega Mechanizm Wszechświata. Nie muszę w nic wierzyć! Ja to wiem! Przyciągam i tworzę to, czego potrzebuję.          
 Nie narzucaj się!
           Jestem wystarczająco otwarty, aby zmienić swoją rzeczywistość. Każdą rzeczywistość można zmienić w bardziej pożądaną. Zmienić coś, co już istnieje……. ..Nie zrobimy tego, przez kierowanie i manipulację innymi.
Zrobimy to przez akceptację własnej Pokory. Należy to rozumieć jako: -„ Przyznaję, że w dziedzinie rozwoju wewnętrznego, mam przed sobą jeszcze kawał drogi! Jestem niedoskonały!”.- 
                                     Przeciwieństwem pokory jest arogancja i zarozumiałość, które rodzą się z niskiego poczucia własnej wartości.                      ------------------------------------------------------                             Błogosławieni ubodzy w duchu, albowiem do nich należy królestwo niebieskie”. – (Mt 5, 3)  -Bo człowiek jest jak owoc: - gdy jest zielony – rośnie. Kiedy uważa, że jest całkiem dojrzały – zaczyna się psuć.
-Człowieku, coraz więcej wiesz i rozumiesz, przebyłeś długą drogę. Na ile gór się wspiąłeś? Ile lęków zintegrowałeś? Nie zapadnij ponownie w sen…. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz