środa, 24 kwietnia 2013

Co jest w życiu ważne

Nic nie jest ważne i...wszystko jest ważne. Czyli: - nie oceniaj. Obserwuj tylko, co wokół, co ty do kogo z serca i co kto do ciebie. Obserwuję, słucham, czytam, odpisuję.  Jeden człowiek nabrał pokory, prawie zajrzał do siebie, przekroczył Rubikon? Rozmawiamy - mailujemy jakiś czas. Wczoraj  napisał :
     "Na koniec powiem, ze mielismy dzis piekna pelnie nie wiem czy widziales, blask ksiezyca oslepial a pomimo to widac bylo gwiazdy.Ostatno mowie wtedy do ksiezyca". 
    Boziuniu..Mówić do księżyca ...to cudne jest! I takie piękne słowa dostawać. Dziękuję. Nie każdy takie ważne słowa dostaje.
A z księżycem też tak kiedyś miałem. A więc wiem, jakie to piękne, zwłaszcza gdy księżyc jest tobą oczarowany. Chwilowo.


Informacja. Dziś ktoś puścił plotkę w necie, że Obama ranny, zobaczcie na 10 minut nurka Wall Streeta. Jesteśmy społeczeństwem informatycznym. A ja jestem  nikim, to po pierwsze primo, po drugie: - ....na luziczku jestem. Mam kilka tekstów do zamieszczenia, coś mi natchnienie też podpowiada, ale z tym się wstrzymam na " po wakacjach". Bo trafiają do mnie takie fundamentalne teksty. Super teksty.
           Inni pisali, piszą, i będą pisać lepiej, więc czemu mam się wysilać, jeśli zwłaszcza na luziczku jestem?
I naprawdę nie martwię się, z czego będziemy wytwarzać prąd. Życie nie znosi próżni. Prąd będzie. Tylko ktoś zarobić musi wcześniej.....na tym prądzie.
Wracamy do rzeczy najważniejszych - jest ich kilka, człowiek jest ważny, Tu i Teraz to podstawa, ale nie pozwólmy też fałszować przeszłości - historii, naszej słowiańskiej historii, pokręconej już dość przez kościół.
      Jutro będzie tekst o Chrobacji - państwie Słowiańskim, ze stolicą niedaleko Kielc i świątyniami na Łysej Górze i Łysicy. Słowiańskie Świątynie Opatrzności.
     To jutro, a dziś? Tu i Teraz? Teraz jakieś fajne zdjęcie może? Motyle fruwały dziś "na całego"! I siadały, gdzie chciały.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz