wtorek, 8 stycznia 2013

Kod Biblii



- A od tego czasu, którego odjęta będzie ofiara ustawiczna, a postawiona będzie obrzydliwość  spustoszenia, będzie dni tysiąc dwieście i dziewięćdziesiąt sześć.
- Ty jednak, Danielu, ukryj słowa i zapieczętuj księgę aż do czasów ostatecznych, gdy rozmnoży się umiejętność.
                          -KSIĘGA DANIELA 12 - 4,11.

Różnica między przeszłością, teraźniejszością i przyszłością jest jedynie złudzeniem, choćby nie wiem jak trudnym do zdemaskowania.
                   - ALBERT EINSTEIN, 1955

Weźmy pod lupę liczbę z Księgi Daniela.   1296
2 x 1296 = 2592     
A precesja Ziemi to 25920.

Gdy Bóg spotkał się z Mojżeszem na górze Synaj, powiedział: - ”Daję wam księgę, nazywa się Tora, w niej jest wszystko”. Bóg nakazał niczego w niej nie zmieniać. Każdy znak w niej, ma bowiem ściśle wyznaczone miejsce.
Tora to Stary Testament napisany po hebrajsku. To jest właściwe źródło……

Autor książki: „Kod Biblii” - Michael Drosnin, pisze:
„Po raz pierwszy odwiedziłem Izrael pięć lat temu. Nie interesowała mnie  wówczas biblia, ani to, czy mogę w niej znaleźć jakieś ważne informacje dla naszej przyszłości. Pojechałem tam, aby spotkać się z dowódcą izraelskiego wywiadu i rozmawiać o przyszłości zbrojeń.
      Dowiedziałem się jednak wówczas o istnieniu intrygującej zagadki, która nakazuje cofnąć się o 3200 lat, do czasu, gdy Bóg przemówił do Mojżesza na górze Synaj. Gdy wychodziłem ze sztabu, zatrzymał mnie młody oficer, którego znałem już wcześniej, i powiedział: -
    - W Jerozolimie jest pewien matematyk, którego koniecznie powinien pan poznać. Podał nam dokładną datę wybuchu wojny w Zatoce. Odczytał to z Tory.
    - Jestem niewierzący – odpowiedziałem.
     - Ja też – odparł oficer – ale on odkrył kod, którym w Biblii została zapisana ta data. Podał ją nam na kilka tygodni przed wybuchem wojny.
Wydawało mi się to nie do wiary, ale uczony, który ten szyfr odkrył, uznawany był za matematycznego geniusza na skalę światową.”

PS. Eli Rips, bo on był tym matematykiem, pracował przy szyfrach w wojsku izraelskim. Był to jednocześnie czas gwałtownego rozwoju techniki komputerowej. To Eli Rips stworzył program, w którym Tora przemówiła boskim głosem.
Wcześniej sięgali do niej mistycy - Gaon z Wilna, Nostradamus, Izaak Newton. Newton odczytywał zakodowane informacje „na piechotę”. Z ołówkiem i kartką papieru. Był zauroczony Torą. Zajmował się tym ponad 20 lat, aż do swej śmierci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz