piątek, 22 lutego 2013

Daty astronomii na Polandzie 20



Kilka zdań o bieżących datach Na Wigu 20, lub Polandzie 20.
Za nami mocna data 14 lutego.
Dzwonią do mnie i piszą inwestorzy, którym bardzo zależy na mojej opinii.
Fakt, nie mam emocji, bo nie mam akcji, ani kontraktów, czy CFD na Polandzie.
Tu inwestowałem całe lata, ale to już przeszłość. Teraz CFD Germany głównie.
      Ale daty liczę, bo Wiguś to moja ojczyzna liczbowa. Oraz abonament na daty.
Mocna data 14 lutego właściwie mogłaby być Zaporą. Wahałem się, czy tak jej nie nazwać, ale…..uciekła mi jedna liczba z kompletu liczb Zapory. Nie zdecydowałem się na Zaporę.
    Bo gdyby to miała być Zapora - załóżmy, to metodologia dopuszcza tydzień błędu.
Więc hipotetycznie zupełnie, zakładamy, że 14 lutego była datą Zapory, więc 21 lutego jest objęte datą. Poza tym była data 20 lutego – zwykła data, więc można przyjąć, że ta data ma jeden dzień błędu i też wypadła 21 lutego na dołku.
     Ale moi drodzy, czy to nie jest naciągane? No może tak być, ale nie musi, piszę tak dlatego, że kilka osób gryzie palce nerwowo.
Z samego liczenia fal, wynikało, że po 14 lutego należało zamknąć pozycję wzrostową, najpóźniej 19 lutego. A stop gdzie był?
   Data ta zadziałała na 6 dni. Od 21 lutego, do dzisiejszego szczytu rano, też była wyraźna piątka. Nie mówiąc już o czytelnych sygnałach AT do tego, zarówno 19 lutego, jak i dziś na szczycie, które dzwoniły, aby zamknąć pozycje wzrostowe. Mnie też to kiedyś denerwowało, że Zachód rośnie, a my spadamy, albo tak rośniemy, że trzeba brać szkło powiększające, żeby to zobaczyć.
    Dlatego teraz trzymam z Zachodem.
   Inwestorom, którzy liczą na wzrosty w Polsce, pozostaje mieć nadzieję. Tylko przypominam, że na nadziei daleko się nie zajedzie. Co nie zmienia postaci rzeczy, że możemy mieć do czynienia z Zaporą na dołku, i będą wzrosty. Tylko to musi potwierdzić rynek!
   Podaję daty, dzielę je na zwykłe i mocne, oraz co pewien czas podaję Zapory Gwiezdne, które sygnalizują duże zakręty indeksu Wig 20, i piszę tylko o nich, pozostawiając interpretację odbiorcom dat. A także wspominam o konieczności uzupełniania dat za pomocą AT.
   Jak to wszystko wygląda na rysunku? I zobaczcie, jak ładnie teraz prezentują się WISZĄCE GRONA w Zaporze styczniowej, formacja opisana w książce Marka Marcinowskiego -Sukces na giełdzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz