poniedziałek, 25 lutego 2013

Chwała dla Chrynia! Alleluja dla DAX-a

I zobaczmy, jak działa Intencja: dwa razy dziś płakałem, jestem widocznie wraźliwy, kobiecy. I nie mam żadnych zahamowań, żeby się do tego przyznać. Mężczyźni nie płaczą? To larwy męskie tak myślą i mówią! Niech larwy porechoczą, nad głupotą swoją. Moi uczniowie, niektórzy po 200 i więcej % zaliczyli tylko na porannym wzroście Germany 30. Ja nie uczestniczyłem, płakałem rozmawiając z Lucyną. Lucyna - Lucyfer wcielony. Byłem z tą kobietą niedawno. Sam Ogień. Tak, jak Chryń. Będę niedługo szedł znowu szlakiem Chrynia.
         Chryń dowodził "bandami" UPA...Zbliża się Dzień Żołnierzy Wyklętych. To 1 marca będzie. Jak nazwać człowieka, który broni ziemi swojej? To Żołnierz Wyklęty, czy ZWYKŁY bandyta?
           A jak Niemcy mówili na Powstańców Warszawskich? - Bandyci.
Bandytą jest ten, który broni ziemi swojej? Czy ten, który napada? - Niemcy to bandyci.
Chrześcijanie to bandyci..... i tak dalej.
           Wiem, gdzie Chryń bazy miał. Wielopiętrowe ziemianki. Mam mapę. Chryń lwem był. A może nawet motylem - dzieckiem. Bieszczady. Tam ziemia mojej matki. Chryń bronił ziemi swojej. Ziemi Ojców. Chwała więc dla Chrynia!
Chcecie prawdy?
"Istnieją poważne przesłanki, że zbrodnię w Baligrodzie w 1944 r. sprowokowali księża greckokatoliccy",
- pewnie Polacy mniej na tacę dawali....jako obcy mniej dawali czarnym.
Wszystkie narody powinny w zgodzie ze sobą żyć. Teoretycznie tak powinno być.
          A więc rano pisałem i gadałem przez telefon. Czekałem na wzrosty i wzrosty wyskoczyły, na prawdziwym rynku, nie na polskim zdechlaku ( Boziuniu damska - wybacz. Bo nie będę się modlił do męskiego Boga, wymyślonego przez męskich szowinistów)  a mnie na rynku nie było. To poczekałem na spadki. One się zaczęły i na kawałku ruchu w dół, przez pół godziny, zarobiłem na swoje aktualne marzenie- wędrówkę szlakiem Chrynia. I na jesienne puste dzikie polskie plaże we wrześniu. Bo kapitał niech leży i kwiczy. Więc....Alleluja dla DAX-a! Zarobiłem na chleb - teraz odpocznę.
      Tak działa Intencja.

2 komentarze:

  1. Odry daleko ,ale do Komańczy to na piechotę z domu chodziłem.Ciekawy jestem ilu ziomków czyta pański blog. Pozdrawiam z okolic Zagórza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ,KIN 21 CzGS,mam prośbę do autora,czy mógłby Pan mi przesłac namiary o szlaku Chrynia,bo to ziemia moich rodziców ,obojga, z bratem wybieramy się tego lata w Bieszczady.Dziękuję za wpisy i pozdrawiam.Danuta

    OdpowiedzUsuń