środa, 5 grudnia 2012

Wytrysk u Kobiety

Medytacja dynamiczna.
Pamiętaj: - są dwie medytacje. Jedna dla leniuchów. Czekaj....nie wiesz ile masz czekać....lata całe może? 
Jeśli uda ci się wyjść poza umysł, a uda ci się! Wtedy…potrafisz już to powtórzyć. Zaczął się nowy etap w twoim życiu. Zmieniłeś się. Sam dla siebie, z własnej woli. Nie dla kogoś (mam na myśli partnera ), bo jeśli ten partner ci mówi: zmień się, to i to mi się w tobie nie podoba, uciekaj od niego. To nie jest twój partner, to twój wróg jest!
Jeśli z kimś jesteś, powinieneś akceptować go  z całym dobrodziejstwem inwentarza. I on ciebie powinien akceptować. Nawet, jeśli w tym momencie ty inwentarza nie masz. Jesteś bosy i goły. I czarnego masz w sobie dużo. Każdy ma w sobie dobro i zło, czarne i białe.
Warunki stawiasz? I to ma być wolność?
         Tylko wtedy mogę przyjść szczerze, albo odejść, wedle swej woli, wedle chęci, gdy nie jestem spętany, gdy jestem wolny. Nic mnie nie ogranicza. Tylko wtedy też mogę wykroczyć ponad siebie w medytacji, ale i w seksie. Spontanicznym seksie, niezwykłym, pięknym, czułym i dzikim zarazem. Jak opisuje go Aleister Crowley, w jednym ze swych dzieł, 
w rozdziale: Seks Tantryczny. Albo opisują go stare dzieła hinduskie. ( Kamasutra )
            Dwudziestoczterogodzinna gra wstępna….Huśtawka emocji. Kobieta ma wytrysk. I to jaki!
Nie, nie pomyliłem się. Kobieta ma wytrysk.
        Przepisuję teraz artykuł Jana Gabriela, sprzed dwóch lat artykuł.. Uaktualnimy go z Janem. Jan Gabriel – bretharianin, żywi się światłem. Nie przyjmuje pokarmów od dziesięciu lat. Mieszka na …. No w zajebistym miejscu! Sama natura. Leczy dłońmi. Uczył się reiki. Rei – z japońskiego – droga. Ki – z japońskiego – światło. Droga światła. Albo? Przeprowadź do chorego człowieka światło.
       Więc Jan używa określenia: - Było mi dane. Nie było mi dane.
Jestem praktykiem najpierw. Teoria? Ważna jest, ale najpierw jak się dostanie w skórę ( o inwestowaniu myślę teraz ) to ta teoria tak szybko wchodzi do główki, tak szybko. I tam zostaje już. Czasami tylko są cofki, ale jakieś straty w ludziach i sprzęcie muszą być!
       A więc…Było mi dane, że kobieta, z którą byłem…miała wytrysk.
Chwila ciszy. Teraz powiem tak: zbierałem kiedyś grzyby. Od 25 lat zbieram dopiero. Zdarzało się zebrać 5, 10, no 20 kg. W sezonie. A w tym roku, lekko licząc, zebrałem 500 kg! Większość rozdałem. Ale 10 kg suszonych prawdziwków jeszcze mam. To cała poszewka na poduszkę zapełniona!
 I to na przykładzie grzybów jest opisany ten wytrysk u kobiety! 20 do 500. Spora różnica.  Piszę technicznie. Ale ja nie jestem techniczny, żyję, szanuję Wszystkie Kobiety. No nie! Jedna Wyjątkowa Jest!
Życzę wszystkim mężczyznom, którzy mnie czytają, żeby na swojej drodze, spotkali kobietę, którą doprowadzą do wytrysku.
Podaję punkt ekstremalny: pół litra. Filmy instruktażowe są. Ale filmy to tylko technika. Najważniejsze serce.  Z  serca wszystko się bierze. To twoja pierwsza myśl……Ona prawdę niesie.

PS> Wielkie dzięki dla mojego Ducha Opiekuńczego, że mogę pisać takie teksty!
To dzięki Kręgom Kamiennym w Odrach. Tam podziękowałem Aniołom za prowadzenie i poprosiłem o jeszcze. Modlitwa dziękczynna.- Dobrze mi...... 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz