niedziela, 9 grudnia 2012

Władza



Nie szukaj władzy, nie tęsknij za nią. Nie próbuj władać-panować nad drugim człowiekiem, Jeśli go podporządkujesz…strzelisz sobie w oba kolana, nie w jedno!
Zrobisz sobie zastrzyk śmiertelny z fenolu w serce!
Nie narzucaj kierunku, nikogo do niczego nie przymuszaj. Masz prawo coś radzić, gdy ktoś ciebie poprosi o to.
Ale nie wcześniej!
A co ty możesz radzić , gdy jesteś po satori?
Satori to olśnienie. Powiedzmy językiem młodych: - jebnęło cię! To piorun, który oślepił i grzmot, który ogłuszył.
 I nie jest to miłość. Nie wiem co to jest. Chociaż…., wiem - to satori. Olśnienie.
Nie będziesz odtąd uważał się za lepszego od innych. Twoje ego osłabnie. Zrobi ci się lekko w środku.
             „ W brzuszku” , jak mówi mój zaprzyjaźniony przedszkolak. ( jego mama pozwala mi z nim rozmawiać, bo uważa, że mam na niego dobry wpływ, on mnie lubi, podobno go wyciszam, a ja….słucham go i uważam, że jest stworzony do celów wyższych, że jest na moim poziomie pojmowania świata. On ukończy 4 lata za 4 miesiące) Mama….słyszała coś o ADHD. To tak napiszę: wszystkie dzieci z ADHD są przysposabiane do” celów wyższych”.
Tak to czuję i odbieram. Z dziećmi z zespołem Downa jest….podobnie, chociaż nieco inaczej. W nich jest miłość!!! I to jaka! Te dzieci mają o jeden chromosom WIĘCEJ od nas "normalnych", A NIE MNIEJ. Pomyśl o tym!!!!!!
Mają Otwartość, której tobie brakuje! No idę spać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz