niedziela, 30 grudnia 2012

Ostatni post w tym roku



Ten, co już nie żyje, tak napisał:

Zos­ta­nie ka­mień z napisem:
Tu leży ta­ki a taki.

Każdy z nas jest Ody­sem,
Co wra­ca do swej Itaki.    Leopold Staff
.

ale ja.....jestem sobą, i mam dokładnie w dupie, co o mnie pomyślą ludzie, przez małe l.
Żyję, i bliższe są  mi poniższe słowa, i melodia....(Gitara ma taki ciąg....ona śpiewa!)


Dla wszystkich zwariowanych wariatek...
Dla wszystkich wspaniałych kobiet,
Dla których miłość jest uczuciem najwyższym

Nikt nie chce być samotny, dziś chciałbym Cię przytulić
Zwariować właśnie z Tobą, nie chcę się zamulić
Wiem... wiem, masz innego więc dlaczego mnie całujesz?
Co Ty do mnie czujesz? Wrażliwa na mój dotyk
Jeszcze ten jeden raz jesteś dla mnie jak narkotyk
Jeszcze ten jeden dotyk, uśmiech Twój jak serca promyk
Znów się uśmiechasz, słodka siostro jestem Twój,
Tylko Twój, tylko bądź przy mnie, trwaj, proszę Cię stój
Chcę być razem z Tobą, tylko z Tobą, Twoja kolej
Tylko mnie nie olej, jesteś moim idolem
Jeśli chcesz to wszystko będzie tak, jak planowaliśmy
Mieć Ciebie przy sobie w łóżku, dzisiaj znów mi się przyśnisz
Chcę przy Tobie być, nie wymazać Cię z pamięci
Tych dotyków, mnie to kręci, wiem, że też tak to czujesz
Wiem, że już żałujesz, że w ogóle mnie poznałaś
Gdybym tylko mógł, znów bym poczuł, tak to działa
Smak, zapach Twego ciała, nie zostawiaj mnie na lodzie
Bez Ciebie jak na głodzie jestem nieźle wpieprzony
Uwikłany w pajęczynę miłości, odurzony
Uwikłany bardzo mocno i do tego odrzucony

(Posłuchaj tego, dziewczyno...)
Wciąż Cię dotykać, mówić co do Ciebie czuję
Słuchać co Ty mówisz, wiedz, że tego potrzebuję
Wyczytać z Twoich oczu, scałować z Twoich ust
Wszystko to co pragniesz ukryć przede mną, wiem jedno
Jesteś dobrą dziewczyną, a zapomnieć się z Tobą
Dla takiego kogoś jak ja to zakazany owoc
Całować zapamiętale, wyrzucić wszystkie żale ……

Dziękuję.....Komu? ten "Ktoś" już wie....

 





 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz