sobota, 2 marca 2013

Mary Baker Eddy



                       

Mary Baker Eddy, mając niewiele do czynienia z filozofią, pisała niezwykłe teksty. To przykład pisma automatycznego. Zalogowania się do Kroniki Akashy. Mary pisała o tym, co Niewysłowione. Pisała, że źródłem chorób jest strach, a lekarstwem miłość. Pisała bardzo przejrzyście.  Od tego odkrycia upłynęło ponad 100 lat.                                                                                                                         
Programowanie umysłu.                                                         
    - Mnich chciał szybciej podążać za swym mistrzem. Zadał pytanie : jak to zrobić ? Mistrz polecił mu wyobrazić sobie, że jest wołem, był wołem, będzie wołem itd.  Uczeń poruszył w tym kierunku wyobraźnię.  Minęło kilka dni.
Przyszedł  mistrz do celi mnicha i powiedział: - „ chodź ze mną, chcę ci coś pokazać!”.      
Mnich odpowiedział: -„Ależ ja nie mogę z tobą iść, bo moje rogi nie zmieszczą się w drzwiach”!       
I w tym momencie doznał oświecenia. Sam stworzył swój świat !                                                                                                                                              
Programowanie – przykład.
Można zapodać sobie :                                                                    
1 - Rozporządzam swoim ciałem.                                          
2 - Rozporządzam swoją wyobraźnią                                    
3 - Rozporządzam swoją przyszłością                                    
4 - Mój umysł jest pełen piękna i mocy                                  
5 - Lubię niektórych ludzi, a oni lubią mnie                                                                          
( ma być tylko to, w co się głęboko wierzy, nic, co daje jakieś wątpliwości, bo wtedy umysł wprowadzi zakaz tego programu )                                                                                                                                                                                                                                   
Paradoks                                                                                                                                                        Na schodach ujrzałem małego ludzika,                              
Małego ludzika, co wciąż mi umyka,                                                           
 I chociaż nigdy go tam nie było,                                           
Oby go stamtąd coś wyrzuciło.
                                                                                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz