piątek, 29 marca 2013

Jaka piękna data Wigu 20 z astronomii finansowej



Lubię liczby.
Lubię też muzykę, kwiaty, ciszę, chmury, śnieg i deszcz, zwierzęta i niektórych ludzi.

Jaka piękna data na obrazku.
 Liczba 98 nie zawsze wychodzi, 225 to Wenus, 430 to jedna dziesiąta roku Jowisza. 
– "Gdy rodzi się dziecko, niezależnie od tego, czy to chłopiec, czy dziewczynka, pierwszy krzyk – płacz, ma częstotliwość 432 HZ"…
   I zaraz sięgam po kalkulator, umiem zapukać do Liczb.
432 godziny = 25920 minut. Precesja Ziemi wyskoczyła! To tysiące godzin z kalkulatorem są.
 Ale 432 nie zawsze wychodzi......
689 – rok Marsa.
Oznaczenie fal? Nie wiem. Może tak? A może nie. Dlatego znak zapytania. Jeszcze powinna być linia trendu, spadkowa, ze szczytów kwietniowych 2011 roku, ale to już czytelnicy sami pociągną. Za moment dwa lata od szczytu 8 kwietnia 2011. (Duże daty często powtarzają się - w kolejnych latach.)
Zajrzałem z wielkim sentymentem do swojego archiwum z rysunkami Wigusia. Tak bardzo chciałem odkryć prawdę. Bo zawsze czułem, że ona jest. I takie rysunki wychodziły. Ten akurat chyba nie mój. Pięknie to wygląda. 315? To liczba Pi. 3,14. Z przesuniętym przecinkiem o dwa miejsca. Ale nie zawsze działa. Tu już gorąco! Gorąco jest w tych poszukiwaniach. Wiedziałem to, że liczba Micewot - pouczeń w Torze to 631. Liczba fibo 610, dwa razy 314 = 628. Ale to za duży błąd. I przejechałem się na tym....czyli strata. 
   Nie patrz, ile razy upadniesz, tylko na błędach się uczysz - do przodu kutasie! Nie poddawaj się!
Ta liczba nie zawsze działa - czyli...odpuść ją. Kiedyś mówiłem: - ale ja ją kocham i będę traktował jako dodatkową.
   Po co ci to? Dodatkowa kochanka? Chory jesteś? Czyli pogięło cię? Szukaj...Czekaj!!!!!
Poświęć się jednej! A jeśli ciebie zdradzi - odejdź. Jeśli będziesz miał jej dość - odejdź. Jesteś wolnym człowiekiem przecież. Jesteś? Z kochankiem - kochanką łatwiej, nie ma umowy na piśmie. Gorzej z kontraktem małżeńskim. Ale może twój kontrakt ma datę ważności? 
Jeśli masz ten problem, pamiętaj, że data ważności takiego kontraktu w tobie jest. W środku. Znasz ją. Zawsze ją znałeś. Ale .....niełatwo z tym coś zrobić. Piszę to, jako praktyk, po dwóch małżeństwach wieloletnich. Niełatwo...ale Wolność kusi. Do niczego nie namawiam. Absolutnie.
Oba moje małżeństwa były z miłości, no....drugie na pewno. Ale rozpisałem się.
Bądź totalny we wszystkim, co robisz. Zatrać się. Wtedy życie ma smak! Czekaj z żarem w sobie. Ale nie bądź bierny, jak dupa wołowa. Działaj. Nie wiem jak, bo każdy inną drogą idzie. Moja droga gdzieś prowadzi, a twoja gdzie indziej.....Nic nie musisz, wszystko możesz.

  A co w Układzie Słonecznym?
 5 kwietnia Wenus zasłoni słońce Marsowi. A 12 kwietnia Wenus i Mars będą naprzeciwko Ziemi, ale po drugiej stronie Słońca.
26 kwietnia zaćmienie Słońca dla Saturna. Ziemia zasłoni Saturnowi Słońce. Tego samego dnia Merkury zasłoni Słońce Neptunowi.
Te układy wzajemne planet sprawdzałem giełdowo. Często działają, ale nie zawsze. Działają na pewno silne układy. A te silne układy są zawarte w Liczbach Planetarnych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz