środa, 1 maja 2013

Wykres giełdowy i co dalej?

Poniżej kropki Zbyszka na wykresie Wigu 20 - szukanie pięciu fal. Nie w każdym miejscu wykresu to się uda. Zaznaczyłem także poziomy docelowe PD - zasięgi, - pierwszy i drugi. Na początku ruchu niby wszystko czytelne, ale jeśli ruch się rozwija, to liczenie często zawodzi. Czy obecny ruch się rozwinie? Nie wiem. Spodobał mi się ten zwrot - nie wiem. On ucina wszelkie dyskusje na każdy temat.
Ludzie wydzielają z siebie takie oceany słów .....
Jestem podłączony do ruchu kilkoma kontraktami, żeby wykres czuć "mentalnie", i tyle. Bo generalnie to alleluja dla Daxa...... Staram się jak najmniej wartościować otaczający mnie świat. Uważam, że wszystko jest takie, jakie powinno być.
Daty zwrotu z abonamentu rozesłałem do wszystkich potrzebujących, gdyby ktoś nie dostał, proszę napisać.
Wczoraj pokazałem rysunek wachlarza w interwale 1H na Polandzie 20. Widać na nim wyraźnie, jak działają linie trendu wchodzące w skład wachlarza. A poza tym, proszę zwrócić uwagę jak precyzyjnie działa na tym obrazku średnia MA 18.
Na drugim wykresie dwie liczby wynikające z długości fal. I proporcja jeden do jednego. Przypominam, żeby nie zastanawiać się, który rok był przestępny, z liczbą dni lutego 29. Liczymy astronomicznie: rok Ziemi = 365,25 dnia.
Tę liczbę 2113 zobaczyłem dopiero wczoraj. Być może, gdybym zauważył ją wcześniej, wziąłbym ją pod uwagę przy liczeniu Zapory Gwiezdnej w kwietniu. Ale nie zauważyłem.
(Gdyby babcia miała wąsy, to byłaby dziadkiem). Ta proporcja jeden do jednego bardzo często ładnie działa. Tak, jak liczenie proporcji Fibonkiem. A więc, co dalej? Nie wiem....
Boziuniu, gdy to powiem od razu taki luzik mam!
         Polecam: Agnieszka Osiecka - daj se luz!
A super tekstem, była zawsze następująca rozmowa między uczniem, a mną: - Długo coś tłumaczę łopatologicznie, na kilka sposobów. Po tym pytam: - Zrozumiałeś?
                                         - Tak. - pada odpowiedź. I zaraz za nią pytanie: - To co teraz robić?
          Odpowiadałem natychmiast: - zdjąć majtki i tak chodzić!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz