piątek, 13 grudnia 2013

Sto lat dla nas!



                  ZYGOTA

            Połączyły się gamety,
            Ducha tchnęła Praprzyczyna
            - są mężczyźni i kobiety,
            przedtem - Chłopak i Dziewczyna.

            Choć „różnimy się od siebie
            jak dwie krople czystej wody”
            Ja - mam dwoje kształtnych piersi,
            Ty - masz mimowolne wzwody.

            Zanim sieknie nas Kostucha
            trwa kosmiczna tragifarsa.
            Bóg podzielił na pół Ducha :
            - Jestem z Wenus, Ty zaś - z Marsa…

            Cierpię męki menstruacji
            Ty zaś zarost musisz golić,
            Jest wymogiem prokreacji,
            że musimy się  pier…..
                                           - niczyć:
            Stu nam lat wypada życzyć !
                         
                                          Ewa Szczawińska

PS. - Gorące lato, gdzieś w Polsce jest wesele mojego przyjaciela…..
Śpiewałem na przyjęciu weselnym:
 - Na gondoli, na gondoli - jedna para się…. całuje…


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz