piątek, 6 grudnia 2013

Dedykacja dla Czytelników


Zakochałem się w Bieszczadach. Fakt. Boziuniu, jak tu jest cudnie! I to nawet w czasie listopadowej niepogody......A gdy wieczorem ogień huczy w kominku - po ścianach tańczą refleksy światła.
       Za mgłą, tam na dole zostało wszystko to, co cię męczy, patrząc  z góry wokoło, świat wydaje się lepszy....Uczesane przez wiatry, gołe szczyty połonin, proszą byś po nich poszedł......
Mój ulubiony utwór.....KSU - za mgłą

Polish Military Channel - Wadera
2 lata temu

Świetne :) jak mam dość wszystkiego to właśnie ten utwór jest lekarstwem :) a jeszcze lepszym wyjazd w Bieszczady ;)
wiolinga07
2 lata temu

c.u.d.o.w.n.y utwór, piekne słowa...głębokie...mnie podnosi na duchu
wiesława szol
9 miesięcy temu

Piękne słowa,muzyka,wykonanie;ale szkoda że takie perełki to praktycznie tylko na youtubie można posłuchać, bo w radio i tv aż się roi od "chwastów" szczególnie tych zagranicznych.Odkąd mam internet poznałam niesłychanie dużo wspaniałych utworów i wykonawców,no cuż lepiej póżno niz wcale :)
tomasz aftys
1 rok temu

Głos Siczki i Gośki pasują do siebie tak jakby były stworzone do wspólnego śpiewania tego kawałku ;)
wiesława szol
7 miesięcy temu


Tatry 2x, ale jak człowiek był w Bieszczadach uważanych przez laików za niskie góry to jednak docenia tę dzicz, to ze może odpalić sobie parówki nad Wołosatym w kuchence gazowej i nikt się nie przypierdziela
Mariusz Putkowski
1 rok temu


Wokal "kobiecy" to nie kto inny, tylko Małgorzata Ostrowska, więc nie dziw się, że rozpi... :) To nie jest dmuchana dziunia typu Dody tylko babka z najbardziej rockowym głosem w Polsce :) Pozdrawiam również :D
vitawaman
2 lata temu

zaraz rzucę wszystko w pizdu i pojadę w biesy.....
xoamamixo
11 miesięcy temu

z twarzą mokrą od deszczu, przeziębnięty, zmęczony od złych rzeczy na dole, jesteś mgłą oddzielony. ..
kiziol7
1 rok temu

Na początku jak zobaczyłem że KSU nagrało akustyczną to myślałem że to będzie lipna płyta bez żadnej mocy, a tu taki zaskok. Wszystkie kawałki z tej płyty są świetne. Naprawdę wielki szacunek że po ponad 30 latach i tylu zmianach KSU trzyma poziom.
Xemmeo
1 rok temu

Jestesmy rozni, ale jest jedno co nas laczy - gory. :)
Tomasz Redowski

Dokładnie!Ja dopiero po latach zacząłem doceniać ten zespół i Bieszczady
iroku900

 Jeszcze parę dni i jadę w Bieszczady. Tzn. Kolejny raz tam wracam....
SquashPL
2 miesiące temu

Zajebisty kawałek :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz