sobota, 8 września 2012

HARMONICZNOŚĆ czyli powtarzalność



Konkurencja jest dobra dla klienta. Mądrą konkurencję, która ma coś do przekazania - popieram. Będzie urywek z bloga, który traktuje o Harmoniczności............A teraz garść myśli, z nieco przerobionego maila do jednego z moich uczniów:
              -"Idę drogą Ganna, Carolana ( on podawał okienka - nie podawał jak liczył) Gann wkurwił się na ludzi, nie wiem o co biegało, spalił notatki, wziął i umarł. Albo mu pomogli. Jak Tesli. Z tego co wiem, nie ma w Polsce literatury na temat. Miałem w ręku niewydaną książkę Ganna…… To Liczby Planetarne. A astrologia? To nauka królów. Ja reprezentuje dziedzinę o stopień niższą - astronomię ( niby zimną matematykę ). Tak, ale boskość jest i w astrologii, i w astronomii. Boskość jest we wszystkim. Wiesz, nie chcę pisać na blogu o niektórych sprawach. Nie muszę pokazywać "kuchni". Piszę szczerze: gdy w jakimś momencie nie wiem, co będzie, piszę po prostu: nie wiem. Schowałem się za liczbami podawanymi w abonamencie na Wig 20. Działają. A sam zobaczyłeś, że Zapory Gwiezdne możesz policzyć na wiele lat naprzód. Tak samo wąska grupa potrafiąca liczyć Forex, jest zadowolona. Moi uczniowie robią się coraz bardziej samodzielni. Wchodzą pomału na swoje ścieżki duchowe. Dzięki temu, że piszę o pieniądzach, blog jest czytany przez wielu. ( wrzesień - już 300  tysięcy wejść ) Pokazuję inne aspekty życia. Najpierw pomogłem sobie ( czytaj: obudziłem się, ale to dopiero początek ) I dopiero wtedy, pokazując swoją drogę, mogę pomóc innym się obudzić. Ale tylko tym, którzy tego chcą. Bo wielu chce dalej spać. To ich wolna wola i prawo. Nie wolno się narzucać. W ramach moich możliwości poprawiania świata, staram się budzić ludzi z letargu, w którym tkwią, pisząc „listy do samego siebie”. Bo pisanie sprawia mi ogromną radość i odbieram to pisanie tak, jak sam bym chciał, żeby KTOŚ do mnie pisał". 
    PS. Grzyby skończyły się chwilowo. Czekam na podgrzybki. Ostatnia seria zdjęć sprzed tygodnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz