wtorek, 4 września 2012

Powtarzające się liczby.




-  Mam pewien problem, otoz od pewnego czasu kiedy spojrze przypadkowo na zegarek, obojetnie gdzie, w domu, w szkole, na telefonie, lub czasami nawet na jakies ogloszenia itp, gdziekolwiek gdzie sa numery, praktycznie caly czas widze liczby typu: 11:11, 23:23, 12:12, 21:21 itp... dzis w nocy obudzilem sie, ide do kuchni i przypadkowo rzucilem okiem na zegarek, a tam godzina 3:33. Ma ktos moze cos podobnego? Co to oznacza?
--------- Widzę że nie będę tu oryginalny, również mam ten sam problem i to już od bardzo dawna, chodzi tu w szczególności o godziny 12:12, 22:22, 01:11, 3:03, 3:33 non stop, w przypadkowych sytuacjach, jak zlikwidowałem cyfrowy zegarek w pokoju to schodząc do kuchni widziałem te godziny na mikrofali, i tak wszędzie, zwariować idzie. Jedynym powiązaniem z powtarzającymi się cyframi w moim życiu jest to iż urodziłem się 08.08.1988 roku może to ma jakiś związek z tym wszystkim, nie wiem. Fajnie że nie jestem sam z tym problemem :) Gdyby jednak ktoś trafił na jakieś sensowne rozwiązanie proszę o kontakt
--------- przerobiłem troche ten temat i znam odpowiedz. Chodzi o wibracje...za każdym razem jak nasza świadomosc odbiera wzmocniony sygnal np.podwójna 11,czy potrójna 3 mamy do czynienia z przechodzeniem naszej świadomosci na wyzszy poziom energetyczny..cos jak przechodzenie elektronu na wyzsze poziomy energetyczne
------------ Hej! mam to samo co i raz widze 11:11, 21:21 , 14:14 itd..... to jest synchronizacja naszej samoświadomości w wyższymi wymiarami, otwierają się portale dla informacji płynącej do nas z kosmosu..
        -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------
                       
                 Dwa pytania i dwie odpowiedzi od ludzi, którzy więcej rozumieją. I do mnie liczby pukają. Mówię wtedy: to Siły Wyższe porozumiewają się ze mną w ten sposób. I dziękuję za wskazówki, których udzielają mi za pomocą liczb. Dla mnie to konkrety materialne, ale i duchowe. Na przykład liczba 23 oznacza, tak, jak w kodzie telegraficznym – przerwane połączenie, rozstanie z miejscem lub osobą, zakończony temat. Chociaż nieraz ten związek z miejscem trwa lata. Przy Jana Pawła w Warszawie, mieszkanie 1423. Mieszkałem tam 14 lat. Na czternastym piętrze. To temat rzeka. Robert Wilson w książce „Kosmiczny spust”, napisał : -„Zauważasz liczby? To Kosmiczne Centrum Koincydencji daje ci przekaz!” Teraz tylko ten przekaz należy zinterpretować - dojść, o co biega. „Szukajcie, a znajdziecie”. To jest wiadomość przesłana przez siły Dobra. Przez Kosmicznego Operatora. A może przez naszego Anioła Opiekuńczego? Szukają z nami połączenia. Ogólnie znaczy ona: - budzisz się, już widzisz więcej niż inni, szukaj ścieżki rozwoju duchowego. Dowiedz się więcej o sobie – poznaj siebie. Jeśli nie poznasz siebie, zawsze będziesz się bał…Jaką ty jesteś liczbą? Numerologia się kłania. A portret numerologiczny jest bardzo szczegółowy. (Liczba szczęścia, serca, przeznaczenia, długi karmiczne itd.)
I odpowiadam na pytania o liczby mistrzowskie: liczby te liczymy z imienia i nazwiska. Z daty urodzenia zsumowanej do jednej cyfry liczymy liczbę osobistą. Numerologia dzieli ludzi na 9 grup. Astrologia ogólnie na 12 grup. Kalendarz Majów – Tzolkin, na 260 części – jest więc najdokładniejszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz