niedziela, 23 września 2012

Przesilenie astronomiczne jesienne 22 września



Wszyscy święci balują w niebie, złoty sypie się kurz, a ja włóczę się znów bez ciebie i do piekła mam tuż…… Otóż chcę oświadczyć, że po pierwsze primo: W piekle jest weselej niż w niebie, po drugie primo dobrze mi ze sobą samym, 
( tego też wszystkim życzę, żeby się poukładali w sobie )
           – nie ma mnie na facebooku, ani golden line ( Bo po co? ) Nie oglądam telewizji od 5 miesięcy i nie słucham radia, bardzo mi z tym dobrze. Co o mnie piszą niektórzy, mam głęboko w …..DUPIE, żeby nie było niedomówień. Kogoś, kto ma jeszcze rozbuchane ego, może by interesowało, co ma do powiedzenia pani producent ( Tytuły nie robią na mnie wrażenia ) na temat: „ Czy Zbigniew Stawicki jest romantyczna?” Odpowiadam: - Tak, jestem romantyczna!
      Nie interesuję się także glizdami, które grzebią przy zwłokach…..

Ale interesuję się na przykład wspaniałą kobietą, Ewą Szczawińską, poetką, szamanką, inicjowaną przez Mistrzów Filipińskich, która pisze tak:
  
ZWIERCIADŁA DUSZY
„Pan ma takie oczy dziwne”
 Dziki wzrok spłoszonej sarny.
Płoną Gaje znów Oliwne
Lśni w szmaragdzie Obrzęd Czarny

Pan ma oczy dzikie, piwne,
Pod moimi- lśnią fiolety
Więdną Gaje dziś Oliwne,
Szatan nuci Pieśń Kobiety!

Pan ma oczy dzisiaj zimne,
Gdzież się podział cień uśmiechu?
Krwią spływają krzewy winne
Obietnicę niosąc Grzechu.

Ciepło pana oczu skośnych
Grzało moje – podkrążone.
Wśród lamentów Diabła głośnych
Chciał mnie pojąć Pan za żonę.

Pan miał oczy barwy kawy,
W  moich – lśniły akwarele.
Nie ustawał Obrzęd Krwawy
- co noc marli Zbawiciele.

W oczu modrych dziś szafirze
Płyną smutku seledyny.
 Zbyt dźwigamy ciężkie krzyże.
Ty – chłopaka, Ja – dziewczyny.     

PS. I sama prawda o tych dwojgu na dwóch obrazkach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz