środa, 9 listopada 2011

REKORD i LICZBA 666

Mija w tych dniach 6 miesięcy od momentu zaistnienia Astronomii Finansowej. To pierwsza szóstka. Dwie pozostałe, to przekroczenie 66 tysięcy odsłon ! 66 – to liczba mistrzowska mojego Przewodnika Duchowego. Może mam obsesję na punkcie liczb? A może nie? Trzy szóstki.... to piękna liczba. Nie lubi jej kościół chrześcijański. I Bóg z nim. Lubią ją w hinduizmie i buddyzmie. Po drobnym przekształceniu zamienia się w 108. 108 to suma kwadratów trzech szóstek. 108 pasterek zakochało się w Krisznie, 108 buddyjskich świętych, 108 koralików w buddyjskich róźańcach, 108 osób zasiada w parlamencie Nepalu. 108 dni to 2592 godziny. Mężczyźni w Polsce żyją przeciętnie 72 lata. To 25920 dni. I jeszcze jedna ciekawostka: Wysokość Wielkiej Piramidy, uzupełniona o brakujący Piramidion na wierzchołku, wynosi 149, 5 metra. A odległość Ziemi od Słońca, to 149 500 tys. km. -------Do Diabła przyszło kilku jego uczniów. Zmartwieni zapytali: - Dlaczego jeszcze tu jesteś? Cały nasz biznes jest zagrożony. Kolejny człowiek stał się buddą, dostąpił oświecenia. Musimy coś zrobić, bo jak nie, przemieni on ludzi. Wtedy nasz świat opustoszeje, kto przyjdzie do piekła? Zrób coś natychmiast! Nie ma czasu do stracenia. ---Nie martwcie się, rzekł Diabeł. – mam tam swoich uczniów, a następnych kilku wysłałem, są w drodze. Zbliżą się do tego świętego. Stworzą organizację. Nie ma się czym martwić, ta organizacja zrobi wszystko to, czego my nie możemy zrobić, organizacje zawsze robią to najlepiej. Nauczyła mnie tego historia. Stworzę kościół....nie muszę się nim zajmować. Oni sami wszystko zrobią. Ja tylko zachęcam i pomagam.- Osho. A obrazy.... znowu mistrz Dali.

4 komentarze:

  1. Trzy szostki to znak szatanski. Masoni tez uzywaja tych liczb. Lubisz je?? Jestes satanistą, masonem???!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu mnie wychodzi 72 lata * 365 = 26.280? 360 to jakiś rok bankowy czy co? Co za uprzedmiotowienie życia człowieka. I jak to się ma do liczb planetarnych? Wg. planet rok o 365 dni, nie ma bata.

    OdpowiedzUsuń
  3. A średnia odległośc Ziemi do Słońca 149 597 890 km, czyli piramidzie brakuje tych 10 cm. Naciąganie jak u Daenikena.

    OdpowiedzUsuń