sobota, 12 listopada 2011

Kapitan Dale Black - Lot do nieba



– Mały samolot uległ katastrofie zaraz po starcie. Zderzenie czołowe z budynkiem. Trzy osoby na pokładzie, dwie zginęły, jedna przeżyła. Według komisji Wypadów Lotniczych, ta jedna osoba nie miała prawa przeżyć. Nikt nie miał prawa przeżyć. Wydarzył się cud. Przeżył 21 letni chłopak, którego pasją było latanie. Bardzo wierzący. Lekarze go poskładali, jeździł na wózku inwalidzkim. Problem był z jego nogą, w okolicach kostki były wielkie ubytki kości, stopa niedokrwiona obumierała. Lekarz zalecał pobranie kości i przeszczep, bo mogła być martwica. Dale zdecydował się złożyć swoje życie w ręce Najwyższego. Lekarz był zdumiony jego nieodpowiedzialnością. Protestował. Dale nie zgodził się na kolejną operację. Trwało to kilka tygodni, gdy Dale modlił się żarliwie i inne osoby również modliły się w jego intencji. Kolejne dwie wizyty u lekarza, prześwietlenie nogi – kompletna klęska raz i drugi. Załamanie totalne. Z nogą coraz gorzej, już krew nie krąży wcale. Dale zrozumiał, że nie tędy droga. Odpuścił, zaufał, przestał prosić, zaczął dziękować: „ każdy dzień życia jest Twoim darem. Rezygnuję z marzeń, rezygnuję ze wszystkiego, wszystko oddaję. Głęboki płacz i Panie, prowadź”. -----W tamtej chwili doświadczyłem czegoś, co mi się nigdy nie przydarzyło w moim młodym życiu. Miałem takie fizyczne doznanie, jak gdyby wylano mi na głowę jakąś ciężką, gęstą substancję, która następnie spływała po mnie całym. To uczucie było przemożne i niezapomniane. Wypełniły mnie radość i pokój, czułem się całkowicie wolny! ----Minęły dwa tygodnie od momentu, gdy poczuł na sobie ten ciepły olej. Kolejna wizyta u lekarza. Lekarz powiedział: - nie mogę tego zrozumieć, ale twoja noga jest prawie zdrowa! To cud! Dale Black latał potem samolotami rejsowymi jako kapitan. --------Czy to nie jest: „Poddaj się” – Echarta Tolle?. Albo: „porzuć pragnienia”- Osho? Jest tylko Tu i Teraz. Zaufaj, proś o prowadzenie i dziękuj. Bo każdy dzień mamy darowany, każdy dzień jest prezentem. I każdy świt jest prezentem....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz