piątek, 25 października 2013

Wig 20, DAX, Wallstreet



Najważniejsza informacja jest taka, że nie podałem żadnej daty na Wig 20 w październiku, W abonamencie napisałem: - październik - pusto.
I to ładnie zgadza się z aktualnym wykresem Wigu 20.

Natomiast inne rynki, DAX CFD i Wallstreet....Popatrzyłem na te rynki po pięciu miesiącach nieobecności i stwierdziłem, że wykresy podobają mi się coraz bardziej. Zaznaczyłem kilka proporcji. Pewnie niedługo przyjdzie moment, gdy zaistnieję na którymś rynku, ale jeszcze nie teraz. Teraz ogarniam się w zdjęciach z Bieszczadów i jestem w rozjazdach.

Spotykają się dwa niedźwiedzie gdzieś w Bieszczadach.
Jeden mówi: - o mało dziś nie wpadłem na turystę na ścieżce!
Drugi: - I co? Przestraszył się?
Pierwszy: - Nie, nie zauważył mnie wcale, stukał coś na swoim smartfonie.
Drugi: - To trzeba było zaryczeć!
Pierwszy: - Zaryczałem, ale on nie słyszał, bo miał w uszach słuchawki od mp3......

Miłego weekendu życzę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz