wtorek, 21 listopada 2017

Stara Stajnia

W 1968 roku, po wypadkach marcowych wyrzucono Zbyszka z wydziału leśnictwa w SGGW w Warszawie.
W 1978 roku ukończyłem ekonomiczne studia w SGPiS. Czyli kilka lat studiowania za mną.
I co z tego wynika?
No właśnie!

Nic z tego nie wynika, albo inaczej: - w tych uczelniach nie nauczyłem się niczego sensownego.
Pisałem już o tym.

Jednak była taka szkoła - liceum im. Tadeusza Reytana, po której zostało mi w głowie sporo rzeczy przydatnych.
Było to wtedy liceum elitarne i tylko męskie.
                                                                                                                                Po 52 latach od matury, jeden z kolegów zorganizował spotkanie klasowe.
Spotkanie okazało się miłą chwilą luksusu, przedzielającą długie okresy pobytu w bieszczadzkim odludziu.
Oraz gratką dla fotografa.....
W Zawidowicach wylądowałem jeden dzień przed spotkaniem.
Maj 2017. Stara StajniaZawidowice koło Pleszewa.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz