piątek, 24 listopada 2017

Myśli namiotowe

Bieszczady, góra 686, Rabe koło Baligrodu.

Zapadła cudna letnia noc. 
Księżyc wznosił się nad grzebieniem gór, płonęło ognisko. 
Leżałem w namiocie na pierzynie ciszy i myślałem.
(bo miałem czas).

I wymyśliłem, że jesteśmy nieustannie bombardowani wiadomościami.
Ludzie przepełnieni śmietnikiem informacyjnym nie potrafią się już skupić na dłużej.
             Czyli nie jest dobrze.
Nie jest dobrze, lecz nie beznadziejnie” – powiedział Cygan - Ivan Kwiek, kiedy go prowadzili w 1888 roku na rynek w Preszowie, w celu powieszenia za potrójne morderstwo.

Jaka jest najlepsza wiadomość? - Brak wiadomości!
Albo wiadomość leciutka, może nawet jakby głupia, ale niosąca luz.

Życzę Czytelnikom luzu i miłego odpoczynku sobotnio-niedzielnego.






1 komentarz:

  1. Hah, no przyznam, że nie znałam tego - a jest naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń