sobota, 18 października 2014

Harmoniczność na Wigu 20

Harmoniczność, czyli prognozowanie.
Wig 20 dzienny.
W lewym górnym rogu są wypisane niektóre proporcje Fibo. Proszę zwrócić uwagę na 326 do 327, jeden do jednego. Lubię tę proporcję – wypada na 17 października. A wcześniej piękna Wenus 223.
Na czerwono rozwinięcia z fali 151 dni.
   

Na rys. szerokiego rynku -Wig weekly kilka proporcji w większej skali.
    
I wreszcie daty zwrotu podawane w abonamencie do wczoraj. Nie ma na nim dat zwykłych dla jasności rysunku. 
     
Na co wygląda? Na dołek. Proszę liczyć zasięgi albo czytać o nich na blogach finansowych.
Jakiego rzędu? Nie wiem – nie ma mnie jeszcze na rynku. Na razie w poniedziałek uzupełniam depozyt i jestem w gotowości do otwarcia pozycji.
Przygotowuję dalsze posty o Bieszczadach i to daje mi ogromną frajdę.

PS. Mam anonimowe zapytania, jest ich dużo, na wiele tematów. Proszę podawajcie swoje adresy mailowe, odpowiem indywidualnie. Teraz tylko jedna odpowiedź:
Nie mam nowej wersji Hymnu każdego z na. O numerologii, Kalendarzu Majów, gematrii, kabale, pisałem, ale powtórzę, bo to ważne dla „poznaj siebie”. Na wiele pytań z tematu poznaj siebie znajdziecie odpowiedź w najbliższych postach. Polecam książki: Eckhart Tolle - Potęga teraźniejszości, oraz każdą książkę Osho która wpadnie w ręce. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz