piątek, 24 października 2014

Dwa słońca

Dwa zdjęcia UFO były, to teraz przenosimy się na Wyspę Sobieszewską. 
              Jest wieczór 4 września 2014. 
Kończy się bezchmurny cudny dzień. Jak zwykle o tej porze jestem na plaży, na której poza mną nie ma nikogo. Jest już poza sezonem przecież...... Przyjechałem na Wyspę aby popróbować pomidorów, które własnoręcznie sadziłem w maju. Morze wrześniowe to był taki bardzo czynny przerywnik przed październikowym powrotem w Bieszczady.
    Zrobiłem trzy zdjęcia zachodzącego słońca z telefonu, jedno po drugim w odstępach kilkunastu sekund.
Na pierwszym widać jedno słońce, na drugim dwa, na trzecim było znowu jedno. Początkowo nie zwróciłem uwagi na te dwa słońca i przy pierwszym czyszczeniu albumu trzecie zdjęcie wytarłem. Na nim z pewnością było znowu jedno słońce, no bo ile jest słońc?  To nie żart ani fotomontaż, czy ktoś to spróbuje wytłumaczyć?
  

   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz