piątek, 14 marca 2014

Giga moja miłość



Wolność dla ciebie w tym miejscu, w którym żyjesz.
     
     Najlepiej, gdyby to była Wolność w twoich stronach rodzinnych.
A gdyby w tej chwili Wolności, Niepowtarzalnej, Jedynej, towarzyszyła ci prawdziwa przyjaciółka, prawdziwa suka?
     


Pies przyjacielem człowieka.... Przedwiośnie 2014.
    




Moja najnowsza miłość ma na imię Giga. Nie kryłem się ze swoim uczuciem, mówiłem wokół co mam w duszy. (Bardzo niewiele osób było wokół)
     


Na powitanie zostałem polizany. W ten prosty sposób Giga okazywała swą suczą sympatię.
Bardzo lubiła bawić się rzucanym patykiem.
   



A największą frajdę miała, gdy ją goniłem.
       Także sama biegła do mnie, udając, że przynosi patyk, a w ostatniej chwili zakręcała.
   


Niezapomniane zabawy na Przedwiośniu z Krąglicą w tle.
   


Tylko dwa razy dała głos. Jeden raz odpowiedziała psom, które ją oszczekały. Szczeknęła ze trzy razy. Zabrzmiało to bardzo poważnie, jakby zagrzmiało, i psy ucichły.
A drugi raz wyszliśmy w środku nocy na sikanie i wtedy poszczekała sobie, ot tak, po prostu swym budzącym respekt głosem.
Sikaliśmy, a nad głową wisiały zapalone lampiony gwiazd. Tu jest Park Gwiezdnego Nieba w końcu.
Giga, suka, owczarek niemiecki.
Czyli zakochaj się w suce.
      
Pokochałem Gigę miłością gwałtowną. Giga nie jest moją własnością. Tak na dobrą sprawę ona nie jest niczyją własnością. Jest indywidualnością.
Po prostu dane mi było pobyć kilka dni obok tej wspaniałej suki. Giga jest niezwykle wytrzymała i radosna.
    Bywało, że szliśmy 15 km, w tym 5 przez ostępy leśne. Giga bez przerwy wybiegała w przód i wracała. Wydaje mi się, że mogła przebyć w tym czasie trzy razy tyle.
   


Po powrocie do domu, natychmiast była skora do zabawy.
A jak potrafiła cieszyć się po psiemu ze śniegu! Oto Giga na Wołosaniu. Według mnie uchwycony został moment, gdy pies się śmieje.
    


Ufny, zadowolony pies-suka obok ciebie. 
     
Dostawałem miłosne lizanie w policzek na dzień dobry.
Wziąć pod opiekę jakieś zwierzę, to wielki obowiązek. To obowiązek na wiele lat. Przykładowo mały pies, czy kot żyje do 20 lat.
A gdy chcesz gdzieś wyjechać?
       Cieszenie się Chwilą. Przeżywaj każdy dzień, jakby to był twój dzień ostatni….
Przeżywaj każdy dzień w radości. Lecz broń Boże nie w smutku! Tylko w radości.

Tu, na Ziemi, gdy będziemy kiedyś odchodzić, zostawimy wszystkie zabawki.

Dociera do Ciebie:?

Już właściwie nie masz nic!

Goły Turecki. Jak przecięta karta w pół.
Ale zawsze możesz być goły i wesoły.
Do wszystkiego trzeba dojrzeć, czyli dorosnąć, a może zmaleć?

Dorosły mężczyzna…..

"Większość dorosłych mężczyzn różni się od dwulatka tym, że dwulatka można zostawić samego z nianią."
(Mia Farrow, 1945- )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz