środa, 12 marca 2014

Drugi przekaz od Anioła



  Łemkowska Watra 2013. Na mojej ścieżce pojawił się Anioł. 
   


Dostałem od niego trzy przekazy. Pierwszy już zamieściłem. Dziś drugi:

   - Osłaniaj się energią i światłem, zanim zaczniesz komuś pomagać.

   - Zaczekaj, zanim powiesz "tak".
Nie zgadzaj się automatycznie. Daj sobie czas na przepuszczenie sprawy przez serce. Odrzucaj myślenie. Twoje myśli i głowa to ego.
Gdy do osoby, która prosi cię o pomoc, powiesz: - "dam ci znać trochę później", albo: - "chciałbym się zastanowić", wtedy każdy uszanuje, i zauważy fakt, że dbasz o siebie.

   - Nigdy nie przepraszaj.
Przyjacielowi twoje przeproszenie nie jest potrzebne.
Natomiast wróg i tak ci nie uwierzy.
Nawyk przepraszania wynika z pragnienia uszczęśliwienia wszystkich. Masz potrzebę brania winy na siebie.
A ty powinieneś jedynie podtrzymywać u siebie wskaźnik szczęśliwości.
      Wtedy także podtrzymasz go u innych. Naucz się mówić optymistycznie o sobie i tym, co wokół.
   
    - Porzuć wszelkie zasady, które ciebie ograniczają. Jakie na przykład:?
„Lepiej żebym nie odnosił za dużo sukcesów, bo ludzie będą mi zazdrościć i będą cierpieć”.

    - Baw się. Często pozwalaj swemu wewnętrznemu dziecku zachowywać się niemądrze, aby było wolne i twórcze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz