niedziela, 9 marca 2014

Zapraszam Ciebie na Łemkowską Watrę 2014


Wszystko widzę co z moim dzieckiem. To dziecko to blog. Na nim statystyka.
       Zbliżamy się powoli do miliona wejść. Zbliżamy się......
Po milionie będą dwa. To tylko jedynka, albo dwójka i zera. Same zera. Zera nic nie znaczą.
O co więc chodzi? O Ciebie chodzi! Tylko Ty znaczysz coś.

O Ciebie chodzi!

Ja jestem malutki. Mnie nie ma prawie. Ty jesteś ważny- ważna.
Wiem,  prowokuję.
        Piszę o sobie. Ale jakby o Tobie.
Chcesz mieć kilka chwil radości?
     Napisz do Zbyszka.
Do strumienia w lutym wszedłem z potrzeby. Ochłodzić się. Bardzo miło było. Wcale nie zimno.
   

 Zdjęcia: - Henryk Bieszczadnik.



Chociaż rano był szron na łące. Minus sześć.
 







Potem szło się jak w bamboszach.

Widzę ile osób czyta bloga pisanego na luziczku. Bo tylko taki blog, takie pisanie trafia. Ziemia Ognista, Tajlandia, Bangladesz, Kenia.
USA mnie nie bierze. Ani Francja-elegancja, ani Niemcy.

Gdzie ci Polacy nie zawitają, żeby  mieć chwilę radości!

Za kilka tygodni ucichnę całkiem. Ucichnę na wiele miesięcy. W tej miłości bezinteresownej do siebie, albo kogoś.......

Kto będzie miał możliwość, chęć, kasę ( niewielką ) - ( piwo 5 zł .) W połowie wakacji....Gdy będzie w Żdyni.
Ten niech się liczy, że zobaczy siebie - swoje zdjęcie - na blogu < astronomia finansowa >. Lubię się wygłupiać. Bo śmiech to zdrowie.

Zapraszam na Łemkowską Watrę 2014. Żdynia. Taksówką z Gorlic można.
Taksówką można nawet do nieba, jeśli masz kasę. Ale czy o to chodzi żeby do nieba zaraz? I jeśli znasz adres nieba.
Mój wnuczek, także Łemko, przyjedzie autobusem z Gorlic, potem przyjdzie na piechotę z Hańczowej. Ja będę dzień wcześniej.
        Kiedy? Lipiec 2014. Klikaj w google.

Zbyszka rozpoznasz. Podchodź śmiało. Na niedźwiedzia będzie!
   

To Jan Gabriel nauczył mnie jak przekazuje się energię. A generalnie: - Odwaga się liczy!
Zobacz sam - sama, jak to działa. Bo ja mogę pisać i pisać, ale zobacz jak to w realu jest, na Ziemi Łemków.
Zdjęcia: Lulu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz