niedziela, 10 listopada 2013

Czas się zatrzymał



Tekst wzięty z irlandzkiego bloga polskiej góralki, która błądząc idzie przez życie, szukając miejsca dla siebie.….

- Wychodzę na super rόwną drogę….w końcu…oddycham z ulgą i zagłębiam się w słynne
 “ TU I TERAZ “.

Coś w tym jest. Kiedyś będąc w mieście, dwa razy złapał mnie solidny deszcz, przeczekałam najgorsze pod dachem jednego ze sklepόw. Wtedy przypomniał mi się doktorek Tolle, ktόry zawsze powtarza, że chcemy czegoś do przodu, za dużo myślimy o tyle tracąc chwilę obecną. Zatem zjednoczyłam się totalnie z ulewą i…nagle czas się zatrzymał.

Mimo ruchu na ulicy, rozmawiających ludzi i wielu innych sytuacji, czułam się jakbym była poza tym wszystkim i bardzo w teraźniejszości. Ogarnął mnie nieziemski spokόj.
Trenuję te odczucia coraz częściej, nie dopuszczając głowy do produkcji niepotrzebnych myśli, na dobre zatruwających życie…. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz