piątek, 30 listopada 2012

Foty i seks w tle.

Piątek jest , to działamy na umysł ( nasze narzędzie to jest ) - obrazkowo. Dziś temat: -Zawód: fotograf. 
Na tym trzecim obrazku....spotkanie z aniołem.....tylko w kadrze skrzydełka się nie zmieściły - musiałem wybierać: mleczarnia albo skrzydła....Wybrałem mleczarnię....Chłopy to świnie są, ja wiem.
Ale ja chłopem jestem. Co 5 sekund podobno myślę o seksie.

No to, teraz coś dla pań.....Czwarty obrazek. On się nazywa Mięśniak. Na jak długo ci wystarczy? ......Taki smutny jakiś...Ale puść ciało! Jeśli potrzebujesz Mieśniaka, żeby Ciebie dowartościował. Nie broń się przed tym. Pomyśl o potrzebach swego ciała.
Kobieta ( myślę, że i mężczyzna) gdy się puszcza, odrzuca wszelkie stłumienia, Kobieta nazywana jest PUTANĄ, to z hiszpańska, lub z portugalska. Puta się, czyli puszcza. Puszcza swoje ciało, odrzuca stłumienia, może stękać i krzyczeć podczas stosunku. .....Ale orgazm może przeżyć! Boski orgazm, nieporównywalny  z żadnym innym orgazmem! Ten blog.....nie jest przeznaczony dla zwykłego Kowalskiego, który śpi, albo jest martwy.
Odrzucasz stłumienia - sobą się stajesz!. Każdy ma jakieś ciągoty. Dać im upust - to jest to!!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz