piątek, 9 listopada 2012

Daty z abonamentu na Wig 20.




Daty Zapory Gwiezdnej można wyznaczać na kilka lat w przód. Są one liczone matematycznie i wynikają ze specyficznego układu planet układu słonecznego. Do tych obliczeń używam Liczb Planetarnych.
Liczby te, opisują rzadki układ planet, który daje odmienną grawitację, a ta z kolei wpływa na decyzje podejmowane przez inwestorów. Wszystko jest energią i wpływa na siebie nawzajem.  
                           Można się nie zgadzać z tym, o czym piszę. 
Niektórzy podejrzliwi mówią, że mam dostęp do informacji i dlatego trafiam. A czy to w końcu nie wszystko jedno z jakiego powodu to działa? Nieprawdaż? Może z fusów wróżę.....
Ważne, że działa.
Ten blog, to moje listy do samego siebie. Piszę w nim, że żyję w swoim świecie, bez gazet, telewizji i sieczki wiadomości. Jestem poza tłumem.           
        Spotykam się z Bogiem w świątyni mego ciała, bez czarnych pośredników….i takie tam. A informacji szukam tylko z dziedzin, które mnie interesują. I spotykam się z ludźmi, którzy mają energię podobną do mojej. 

       W to, że Liczby Planetarne działają, można wierzyć, lub nie wierzyć. Nikomu niczego nie narzucam. Niech się dzieje według wiary twojej. Możesz w nic nie wierzyć, nawet w siebie…... 
     Wykres indeksu porusza się od jednej Zapory do drugiej. I najczęściej po tej na dole, następna jest na górze. I odwrotnie. Jeśli chodzi o daty drobniejsze, to one również potrafią dość precyzyjnie wskazywać zakręty na wykresie. A więc znając datę następnej Zapory Gwiezdnej, mamy komfort…..No, co tu więcej pisać? Rysunek powinien wszystko wyjaśniać.
 Pokazuję tylko daty, które są za nami, przez wzgląd na posiadaczy abonamentu.
Tak, jak pisałem, do osób, które wykupiły abonament w październiku, wysłałem daty zwrotu na listopad, grudzień i styczeń 2013, wraz z komentarzem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz