piątek, 23 maja 2014

Morskie grzyby


 
Opowieści wakacyjne z Bieszczadów doprowadziłem do 10 sierpnia 2013 r. To był ten świt kolorowy u Henryka Bieszczadnika. 9 sierpnia rano byłem jeszcze na Tarnicy.......
To dopiero połowa wakacji 2013. Mam spore opóźnienie, ale jest tyle zdjęć i tyle się dzieje, ze nie daje się inaczej. 
Albo robić coś dobrze, albo wcale.
Pomału zbliżam się do tegorocznego zniknięcia w bieszczadzkiej głuszy. Chryszczata woła!

Wczoraj, postem "Urzepiający rzepak" zacząłem temat Wyspy Sobieszewskiej, na której byłem we wrześniu 2013 i jestem teraz, w maju 2014.

Najpierw wrzesień 2013.
  Jak nazwać grzyby,które rosną nad samym morzem? Rosną w pierwszym lasku nadmorskim?
Jak najbardziej nazwa "Morskie grzyby" pasuje. Mogą być jeszcze „Nadmorskie” , lecz nie sprzeczajmy się o szczegóły…
   



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz