wtorek, 31 lipca 2012

Nie wiem jak będzie.....List do samego siebie


Tyle osób mnie czyta - wiem o tym, bo widzę wejścia na stronę. A więc trzeba walnąć szczerze. Pisałem: -„Zapora Gwiezdna od 6 czerwca….mocna data w okolicach 8 lipca - miałem wątpliwości, dlatego nie nazwałem jej Zaporą, tylko mocną datą, (już nie poprawiam na rysunku) - jednocześnie podając datę 6 lipca"….Do tego data 15 z niedzieli – wypadła w poniedziałek i 30 lipca przeciągnięte jednym punktem na Wigu 20 na 31 lipca…..A więc rysunek wygląda nieźle….. Ale teraz chce się podzielić tym, co się rysuje dalej…..zawsze są scenariusze: dobry i zły. Dobry dla daytraderów. Dla nas każdy scenariusz jest dobry. Jedziemy przecież na sygnał dzwonka...Zły – dla posiadaczy akcji……na załączonym wykresie…jeśli teraz jest górka i zwrot, to pierwszy poziom docelowy liczony tylko z tej pierwszej kropki z fali drugiej ( ja nic nie wiem, ale tak można też oznaczyć) to 1876 pkt dla Wigu 20. …..Jest jeszcze drugi zasięg. Ze szczytu fali B do ewentualnej jedynki….To 400 pkt. I pierwszy zasięg z tego poziomu to 1353 pkt. Tako rzecze Zaratustra. Czyli jestem uczciwy i  podaję co mówi AT. Nie chcę podawać drugiego poziomu, bo po co? Może nie spadnie? Może to jest 1 i było 2 w dniu 24 lipca? I teraz góra? Jak będzie – nie wiem. I niech ktoś podważy to liczenie. Sprawa prosta: mam wątpliwości - piszę o nich! Wiem natomiast, kiedy wypada mocna data – Zapora kolejna. Ale to już w abonamencie. ---------------------------------------------------------------------------------------------PS. Jestem wolnym człowiekiem, nie mam schematu, kiedy chce mi się jeść - jem, a kiedy chce mi się pisać - piszę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz