poniedziałek, 9 stycznia 2012

POZNAJ SIEBIE - ZATRZYMAJ MYŚLI


O czym czytacie? O pieniądzach! O giełdzie! Psychologia to 90 % powodzenia. Psychologia to znaczy ZNALEŹĆ ZŁOTY KLUCZ !!!! A ten klucz to ZATRZYMANIE GALOPU DZIKICH KONI W GŁOWIE!!!! Gdy to się uda pierwszy raz......zobaczysz zupełnie inny świat...i odnajdziesz w sobie Radość. Swoje metody podałem w niedzielnym wpisie, poświęcam im może 30 minut dziennie. Za to bez przerwy pamiętam, że nie jestem swoim umysłem i obserwuję myśli.Każdy jest inny i wybiera własną drogę. -------------------------------------------------- Nowy komentarz do posta "POZNAJ SIEBIE" dodany przez Anonimowy :

Witam,
Od około pół roku medytuję. Mogę tylko powiedzieć, że żałuję, że wcześniej nie stosowałem takich metod na ,,wyczyszczenie umysłu''. Ja to nazywam resetem. Moja metoda jest taka, że każdego dnia o świcie staram się wyciszyć i ,,wyłączyć'' zwizualizowanym w głowie pstryczkiem myślenie. W takim stanie staram się pozostawać przez godzinę lub półtorej. Pierwszy tydzień był bardzo trudny, nie mogłem przestać myśleć nawet przez 10 sek, a co dopiero starać się wytrwać w takim stanie. Udało się jednak pójść dalej. Jak tylko poznałem jak to działa, nie opuściłem jednego dnia. Co więcej uczę się jak stosować medytację w każdej sytuacji, bo tak jak to widzę, nasz mózg czyli najważniejsza nasza część pracuje prawie non stop, dobrze mu dać odetchnąć. Wielu znajomych pyta mnie co mi to daje, nadmieniając, że to nie problem być bezmyślnym. Ja im mówię spróbujcie, a raczej nigdy nie przestaniecie. Co mi to dało i wciąż daje, mogę powiedzieć tylko za siebie, bo każdemu medytacja może dawać co innego. Odkąd medytuję: nigdy nie miałem takiej łatwości w koncentracji i w ,,resetowaniu się'' np. stojąc w korku, pamiętam dużo więcej detali, często doznaję uczucia szczęścia (bardzo fajne uczucie gdy przychodzi to spontanicznie), jestem dużo bardziej opanowany, ale przy zachowaniu wewnętrznego spokoju, łatwiej analizować, podejmować dobre decyzje, widzieć sprawy takimi jakimi są, nie komplikując ich :). Te wszystkie plusy oczywiście ułatwiają zarabianie na giełdzie. Wierzcie mi :).
Obecnie rozwijam medytację poranną o spacery nawet w niesprzyjającej aurze - dzięki temu energia do działania każdego dnia, niezależnie od pogody, nastroju itp.
Jak zaczynałem medytować, gdzieś przeczytałem o metodzie spisania na kartce wszystkiego co przychodzi mi na myśl w czasie minuty. Wypróbowałem ją. Metoda okazała się skuteczna (w rozpoczęciu medytacji) bo ilość myśli na kartce mnie przeraziła :)
Pozdrawiam Wszystkich, a w szczególności stosujących medytację i tych którzy zamierzają.
Remik

1 komentarz:

  1. Szanowny Panie Zbyszku
    bardzo mnie Pan intryguję ale pozytywnie...
    widzęże chce Pan przekazać pewne wskazówki podświadomie nie wiem czy je dobrze zrozumiałem ale zachowam to dla siebie czas pokaże...
    Spokój wewnętrzny i dystans to podstawa tradowania ale najważniejsze zycia :)
    pozdrawiam Jacek z Torunia

    OdpowiedzUsuń