wtorek, 31 stycznia 2012

Piszę z serca

Po wczorajszym poście "Fiodor Dostojewski", dostałem kilkanaście maili, od osób, które się poruszyły tekstem, uważają, że napisałem do nich osobiście. Wyjaśniam, że był to tekst mający dawać do myślenia. Owszem, jest skierowany do osób, które trzymają pozycje S od kilku tygodni. Ucinaj straty, a zyskom daj rosnąć. Trzymanie pozycji stratnej to KATASTROFA. Każdy wyciąga wnioski jakie chce. Dlatego nabieram ostrożności w pisaniu o datach. A piszę z serca.

1 komentarz:

  1. w dniu Jan 24, 2012 11:06 PM napisałem:

    przeczytałem "Zbyszek Pisz Jasno"
    i Ci którzy oczekują gotowego dania na tacy mają nikłe szanse na ZARABIANIE na giełdzie , można raz czy dwa zarobić , ale tu nie o to chodzi ,tu chodzi o to aby ZARABIAĆ stale, regularnie.
    Jeśli ktoś myśli ,że znając taką czy inną datę ma już wszystko czego trzeba do zarabiania na giełdzie to się grubo myli , daty bez AT są tylko połowicznym środkiem, dopiero dołączając AT do dat można spokojnie zarabiać.
    To zajmuje kilka lat , przynajmniej tyle mi zajęło
    Problem w tym że 90% AT jest gówno warte i trzeba znaleźć te 10% ,a do tego potrzeba zrozumieć mechanizmy które kierują Rynkiem, i tu wracamy pośrednio do tego narzędzie które pozwala wyznaczać daty , wszystko się zazębia w Tobie, ponieważ reszta uczestników rynku są innymi Ty, i ja i P.Zbyszek jesteśmy innym Tobą. To takie proste i każdy to rozwiązanie ma blisko przed swoim nosem i właśnie dlatego tego nie widzi.

    Pozdrawiam KIN 115 NSO
    widzę , że nikt tego nie czytał i nie wyciągał wniosków. P.Zbyszek we wcześniejszym poście napisał to samo przesłanie tylko inaczej literki poskładał :).

    w innym poscie napisałem:
    , że Rynek nie ma motywacji do spadania bo lepszy interes zrobi jeśli zacznie rosnąć , wtedy jeszcze byliśmy w okolicach 2120-2150 [WIG20],Przedstawiłem uzasadnienie i między wierszami , Mechanizm jakim kieruje się rynek, oczywiście
    tu tez nikt tego nie czytał ,nie wyciągnął wniosków i nawet nie dał kontr argumentów , to teraz jest płacz bo miało spadać a rośnie!
    Spadnie, Spadnie już nie długo , ale do ilu może do 2200 max na WIG20 a może do 2240 ?

    Pozdrawiam KIN 115 NSO

    OdpowiedzUsuń