niedziela, 1 stycznia 2012

DATY ZBYSZKA - X, XI, XII 2011

Mail od Tadeusza S.

Jak zadziałały daty Zbyszka w ostatnim kwartale 2011 r.? – obiektywnie o datach.

W zasadzie wystarczyłby sam obrazek, jednak kilka słów w temacie nie zaszkodzi.

Pozwoliłem sobie zrobić podsumowanie Twojej pracy w ostatnim kwartele 2011 r. Pomyślałem, że napisanie o datach z abonamentu przez kogoś z zewnątrz będzie bardziej wiarygodne. Może wrzucisz to na astronomie ?

Osobiście jak się na to patrzy to jest poprostu majstersztyk ! Szczerze gratuluję. Eeeeech.... chciałem Cię w tym miejscu jeszcze trochę pochwalić i się pozachwycać, ale wykasowałem to co napisałem, żeby Ci się za bardzo w głowie nie poprzewracało :) Szacunek i pozdrowienia.


W październiku otrzymałem od Zbyszka informację następującej treści:

„Abonament Wig 20 – październik 12-13, 17, 23, 25, 26, listopad 1, 3, 6, 9, 23, 27, 29, grudzień. 4, 19, 21, 28”. Tylko tyle… i AŻ TYLE! Po raz pierwszy skorzystałem z wiedzy Zbyszka. Na początku te gęsto posiane daty październikowe, nie zrobiły na mnie jakiegoś piorunującego wrażenia. Jednak to co się stało w listopadzie przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Od 9 listopada zacząłem zarabiać prawdziwe pieniądze na kontraktach. 23 listopada kręciłem głową z niedowierzana! Taka sama jazda bez trzymanki powtórzyła się pomiędzy 4 i 19 grudnia. 28 i 29 listopada to też pięknie trafiony szczyt i dołek. Poświęćcie 2 minuty i rzućcie okiem na obrazek. Naprawdę warto. W nawiasach umieściłem daty podane przez Zbyszka, wypadające w dni bez sesji na GPW) Moje zdanie na temat przydatności tych dat ? BEZCENNE ! O ile można mieć wątpliwości co do ich skuteczności w krótkich interwałach czasowych – dwu, trzydniowych to długie działają bez zarzutu. Niesamowita robota Zbyszku. Szacunek i gratulacje. No i oczywiście z niecierpliwością czekam na więcej. T.S.

2 komentarze:

  1. Skąd P. Tadeusz otrzymał te daty?

    OdpowiedzUsuń
  2. Daty na WIG20 są od Zbyszka i naprawdę działają. T.S.

    OdpowiedzUsuń