środa, 18 stycznia 2012

Daty ze styczniowego abonamentu Euro/USD

Garść konkretów. DATY ze styczniowego abonamentu EURO/USD – Styczeń – 4, 10, 12, 16, 18.--(dalej podaję tylko w abonamencie) -------------------Dołączają nowi czytelnicy i od razu skaczą na głęboką wodę nie umiejąc pływać. Mam na myśli ustawianie stopa. Czy można bez stopa? NIE ! Bo to brak szacunku do pieniędzy. Do swoich pieniędzy, czyli brak szacunku do siebie. Myślicie, że ja to od razu zrozumiałem? Straty bolą, i trwa to tak długo, aż przychodzi moment opamiętania. ----------------Do liczenia świec dziennych nie stosuję żadnych narzędzi, oprócz liczenia do 55. Bo niby o jakie narzędzia chodzi? W książce „Sukces na giełdzie” opisałem jeszcze inne ilości świec dziennych, wskazujących na zwroty, ale one już nie działają. Przestały działać, gdy GPW wydłużyła godziny sesji. Zostało tylko 55. To jest jedyna liczba dotycząca sesji. Pozostałe liczby dotyczą dni kalendarzowych. Zarówno proporcje fal, jak i 55 sesji są tylko prostą pomocą w liczeniu zwrotów. --------------- A oto jako ciekawostka, zapis liczby 55 według Majów:

2x20 + 15x1 = 55

2 komentarze:

  1. To moze inne liczby tez przez tą zmiane godzin pracy GPW przestały działać...???

    OdpowiedzUsuń
  2. @Anonimowy
    Postanowiłem sobie sprawdzić te daty 4,10,12,16,18 w ten sposób, że jeśli pomiędzy 0:00 a 24:00 danego dnia pojawiło się coś co choć trochę przypomina zwrot uznawałem datę za trafioną. Wyszło mi, że:

    4, 10, 16 trafione
    12, 18 nietrafione

    Czy skuteczność to na prawdę 60% czy ja po prostu źle to sprawdzam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń