czwartek, 30 sierpnia 2012

Psychologia inwestowania ( w życie też)





Gdy nie mam nastroju………………Nie otwieram pozycji! Tak samo gdy:  nie mam czasu na granie, nie mam sygnałów, mam sprzeczne sygnały, gdy mam jakiekolwiek wątpliwości – nie otwieram pozycji.                                               

Gdy nie mam nastroju...................... Czekam, aż mi się zmieni nastrój. Tak samo czekam, aż będę miał czas na granie, czekam na sygnały czytelne i niesprzeczne, czekam, aż się wątpliwości rozwieją.                                        
           Wolniej jedziesz ( ostrożniej ) – dalej zajedziesz. Nie przyspieszysz, ani nie opóźnisz. Wszystko w swoim czasie. 
I stopa stawiam, bo mi jaja urwie! Na Daxie jesteś mistrzem, gdy na pięć otwartych pozycji, trzy zamknie ci stop. Ale na dwóch przesuniesz stopa i zarobisz godziwie. To w daytradingu, bo na dłużej, również w akcje, daty się przydają. Ale także i w takim przypadku pojedziemy wyłącznie na sygnałach AT. Tyle tylko, że daty są techniką wyprzedzającą i pokazują, czego możemy się spodziewać.                                                                                                  
            Jest czas przygotowania ziemi, czas siewu, czas wschodów, czas pielęgnacji, czas rośnięcia, czas oczekiwania na zbiory, czas zbierania plonów ( tu grzyby ), czas odpoczynku ziemi. 8 czasów…..…Zajmuję się głównie praktyką. Teraz dopiero tę praktykę wielu lat życia, uzupełniam teorią – praktyką Osho. „Cieszmy się z małych rzeczy, w nich jest zapisany wzór na szczęście”. W tym teledysku, Sylwia Grzeszczak jest bardzo kobieca…..To jest szalenie ważne dla mężczyzny. Żeby kobieta była kobieca. ( A woda była mokra ). Tak, jak dla niektórych kobiet jest ważne, żeby przyjechał rycerz na białym koniu.

Żeby białe było białe, a czarne było czarne”. - Przypominam główne hasło Lecha Wałęsy, gdy kandydował powtórnie na prezydenta…….I ktoś dopisał..( Osho? ) - A woda była mokra! – i przypominam ten autentyczny dopisek w stolicy Polski, na billboardzie, wisłostrada przy zamku królewskim. Jeszcze Polska nie zginęła! Zawsze był w narodzie zdrowy duch.

  Jeśli w siebie nie wierzysz, w głębi duszy uważasz, że jesteś dupą wołową, przyjmij to do wiadomości i daj się ( Życiu ) rzucić na kolana…...

I pobądź na kolanach jeszcze przez rok, dwa, lub dziesięć. Aż dojrzejesz. A  jeśli masz się obudzić – obudź się!  Zobacz Matrix, który ciebie otacza. Jak nie pozwalasz sobie na wolność, jak jesteśmy kontrolowani z zewnątrz.

                                I skocz – nawet jeśli nie masz skrzydeł. Skrzydła wyrosną ci w locie…… Zabierz ze sobą tylko ten tobołek cennych chwil, przyciskaj go mocno do serca, nie zgub go, ani nie pozwól, by go ukradziono - ( Barbara de Angelis )
          Cieszę się, że tylu osobom wywołałem zakręt życiowy. Czytaj: tyle osób obudziłem. I pamiętaj: - Nie ma schematu. Nie wierz w przesądy! Jesteś panem – panią swojego losu. A wszystko bierze się z myśli.

1 komentarz: