środa, 9 maja 2012

Spojrzeć trochę inaczej?


- Panie doktorze – powiedziała gospodyni domowa, przychodzę do pana w sprawie swego męża. Jesteśmy małżeństwem ponad 25 lat. Był on dobrym mężem, szczęśliwym, zadowolonym i bardzo mi oddanym. Od dnia, gdy przyszedł do pana, aby zasięgnąć porady w sprawie bólu głowy, stał się innym człowiekiem. Nie spędza wieczorów w domu, nie zabiera mnie do miasta, nie kupuje prezentów ani też nie daje mi pieniędzy. Co gorsza, nigdy nawet na mnie nie patrzy. Wydaje się, że pana leczenie zmieniło całkowicie jego osobowość .                                                                                       -„Leczenie  ? - odpowiedział lekarz, jedyne co zrobiłem, to dałem mu receptę na okulary”.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                ------------Biblioteka  Osho

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz