czwartek, 31 maja 2012

Szkolenia


 Zmiana podejścia do szkoleń.............Postawiłem przed moim narzędziem, którym jest umysł zadanie: - „Co zrobić ze szkoleniami?” Bo na blogu zadałem pytanie, do jakiego miasta mam pojechać. Kilkanaście osób zasygnalizowało głód wiedzy. To chwalebne. Kasa ważna jest. Bez niej dupa blada, oraz masakra. Od mego umysłu natomiast, dostałem dwie odpowiedzi: - po pierwsze primo: - "Trzeba połączyć naukę daytradingu z nauką liczenia dat zwrotu. Żeby było skuteczniej". Po drugie primo: - Umysł mnie zapytał: - "Czy chce ci się jeździć do uczniów?" – I padła dpowiedź :  - "Nie chce mi się chwilowo. –Więc napisz, żeby przyjeźdżali do ciebie w Góry Świętokrzyskie". To piszę. –„Zapraszam w Góry Świętokrzyskie po uzgodnieniu daty”.--------------------------------------------Przepraszam i dziękuję.  I proszę pisać do mnie śmiało – nie gryzę, ani nie warczę, jestem nastawiony przyjacielsko do całego świata.                                                                                                                                                                                                                                           PS. – Piotr (admin@....). Maile wysyłane do ciebie – wracają. Podaj inny adres mailowy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz