piątek, 12 sierpnia 2011

POMYŚL DOBRZE - Zaratustra. ---- FOREX - data

Podstawą dobrego samopoczucia jest humor, to dowcip o STRUSIU. – Elegancki hotel, restauracja, romantyczny wieczór, świece, przytłumiona muzyka. On i ona wchodzą na salę trzymając się za ręce. Za nimi idzie struś. Kelnerzy nieco zdziwieni, ale przywykli już do różnych ekstrawagancji. Jednak jeden z nich podchodzi dyskretnie do pana i mówi: - Przepraszam pana, ale tu nie wolno wchodzić ze zwierzętami. – Widzi pan,- odpowiada gość, - sprawa wygląda w ten sposób, że spełniły się właśnie marzenia tej pani, która stoi obok mnie. I poniekąd moje. Otóż ta pani dała ogłoszenie, że szuka bogatego faceta. No to ja. Jestem bogaty. Drugie życzenie tej pani, to żeby było romantycznie. U was jest romantycznie jak widzę. I trzecie marzenie tej pani było: - i żeby ten bogaty, romantyczny facet miał dużego ptaka. A ja mam akurat od kilku lat strusia! Następną datę na Euro/USD podam dziś po 22.00

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz