środa, 17 sierpnia 2011

CO DALEJ NA RYNKACH?

Pozwolę sobie zacytować urywki z postów w Astronomii Finansowej.

----O dołku w połowie sierpnia pisałem:....Urywek postu pt - „Sześć czerwonych świec w Polsce” . ---.! Graniczną wartością matematyczną cykli finansowych, może być tylko OKTAWA.
Maksymalnie 8 świec wzrostowych lub spadkowych i korekta.  
Tym postem wskazałem na 10 sierpnia, tam była ósma czerwona świeca dzienna. --------------------------------------------
Następny post pt. – „Data sierpniowa w Polsce” - Termin dołka? Należy go rozciągnąć jeszcze bardziej. Najbardziej prawdopodobny to połowa sierpnia, nieco przyspieszam.
A biorąc pod uwagę plus minus tydzień, i prawdopodobieństwo podwójnego dna, gdzie pierwszy dołek jest w odległości tygodnia od drugiego, mam jedno słowo;
UWAGA. Tak jest najbezpieczniej. Jakie będzie to odbicie? Nikt tego nie wie.
----------------------------
Urywek z postu pt.- „fala 780 dni na polskiej giełdzie” - Dla posiadaczy akcji nie mam dobrych wieści, tak jak pisałem wczoraj do < naszej sakiewki > ' Zapora Gwiezdna - czyli Duże Liczby Planetarne pokazują jedno: Tam będzie - w sierpniowym dołku - ( niestety dla posiadaczy akcji ) tylko dwu - lub trzy tygodniowe odbicie i jedziemy dalej w dół !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz