czwartek, 31 października 2019

Szkolenie giełdowe

Osho – nie ugrzęźnij na poziomie słów.
Eckhart TolleKażde słowo jest tylko narzędziem, abstrakcją, drogowskazem, który wskazuje kierunek.

Jak będzie wyglądało szkolenie?
Nietypowo. 
Poza tym powinno być dwuczęściowe. Najpierw ma pomóc zrozumieć wykresy cenowe, bo to na nich pracują nasze pieniądze. 
Przewidywany czas jednej części: 4 - 5 godz. Po miesiącu część druga. Dziesięć osób. Termin – pierwszego marca 2020. Inne szczegóły – kontakt z autorem.
.
Każdy z nas ma kilka talentów, niestety niewielu potrafiło do tych ukrytych talentów dotrzeć. O to powinni zadbać świadomi rodzice. (Żeby nie pchać do skrzypiec dziecka, które ma zdolności matematyczne itd.)
Niestety, świadomych rodziców jest zdecydowanie za mało, więc nie mamy wyjścia i sami sięgamy po dziedzinę „Poznaj siebie”.
Numerologia (przypominam, że należy ona do Nauki Królów) mówi, że talenty są ukryte na przykład w dacie urodzenia. Sumujemy wszystkie cyfry z tej daty dodając je aż do uzyskania jednej cyfry. W przypadku autora bloga jest to 02+04+1947 = 9

9 to nauczyciel lub zbieracz plonów.
Zawsze potrafiłem mówić ciekawie, jednak pod dwoma warunkami: - kiedy po pierwsze primo miałem coś do powiedzenia (przecież nie można się znać na wszystkim)
A po drugie primo - kiedy ktoś chciał mnie słuchać
Jeśli nie są spełnione powyższe dwa warunki z wielka przyjemnością milczę.

Ukoronowaniem drogi nauczyciela był dla mnie objazd polskich uniwersytetów na początku 2011 roku, kiedy jako jeden z trenerów Naszej Sakiewki prezentowałem nową dziedzinę - Astronomię Finansową. Spodobały mi się te przemowy do narodu kończone oklaskami. To tak mile łechce, atoli trzymam swoje ego na krótkiej smyczy.

Jeśli idziemy przez życie w zgodzie z talentami, spotyka nas tylko tyle kopania się z życiowym koniem, ile trzeba. Ani odrobiny więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz