poniedziałek, 5 grudnia 2016

Nalewkarnia

W Woli Michowej miła niespodzianka: Bogdan ze Smolnika nad Osławą otworzył sklep z nalewkami.

Lubię Bogdana.
Facet potrafi ciekawie mówić i to na każdy temat. Potrafi mówić, ale także potrafi słuchać. Do tego ma specyficzne poczucie humoru. Filozof, więc pokrewna mi dusza.



A nalewki regionalne robi wyśmienite. Można tu także kupić inne regionalne produkty, na przykład miód.




Kiedy codziennie zjeżdżałem z góry grzybowej, zwykle odwiedzałem Bogdana, aby pogadać niegłupio. Oczywiście wtedy, kiedy nie było akurat klientów.
Sezon wkraczał bowiem w pełnię, coraz więcej osób odwiedzało Nalewkarnię.
Któregoś dnia, już bliżej końca sezonu, na pytanie co słychać, Bogdan odpowiedział: - niech będzie błogosławiona cisza.
I poobserwowaliśmy wspólnie chmury....



Bogdan za ladą.
Piwo z Dukli. Ciekawe smaki i etykiety. Zapamiętałem porter Naftowy i piwo Piękna Nieznajoma.
Ten browar jest wyraźnie lepszy od przereklamowanego Ursa Maior.


Wystrój wnętrza to dzieło Pani Bogdanowej.

Bywam również w domu Bogdana - Smolnik 9, będzie wpis, natomiast w Dołżycy i na stacji kolejki bieszczadzkiej nie byłem. Dla mnie w tych miejscach za dużo ludzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz