środa, 2 kwietnia 2014

Ciężkowice jeszcze



Co można jeszcze zrobić dla szczęśliwości własnej? 
     - Można zestarzeć się w sprawności i pogodzie ducha. 
     - Odzyskać wolność. 
     - Zostać emerytem. 
Jest wtedy stały przychód. Nie stracić przy tym zestarzeniu pasji i ognia w oczach. Wtedy zobaczysz że jesteś dobrą partią. Mężczyźni żyją krócej. Mężczyzn sprawnych, bez nałogów, pogodnych i wolnych, prawie nie ma w twoim wieku!
Przedpole oczyszczone. Stałeś się bezkonkurencyjny.....
   


A to jest zaprawdę godne i sprawiedliwe, słuszne i zbawienne i tego trzymać się trzeba.
     Wokół ciebie stosunkowo młode wdowy, rozwódki. Szukają bratniej duszy.
Czy ja takiej duszy szukam? Nie mówię, że nie.
    


Pytam serca: - serce woła: - na razie jedź znowu w Bieszczady. Posłucham więc serca.
Jest podstawowa  zasada: - „Nie krzywdzić”.
 Gdybym oddał tak niedawno odzyskaną wolność, siebie bym skrzywdził, a tego absolutnie nie chcę.
      Kwadratura koła. 
W każdym razie Ciężkowice podobają mi się coraz bardziej. Natomiast ogólnie jest bardzo miło oraz niezwykle przyjemnie.
      


Dedykacja dla czytelników: Czesław Mozill: - maszynka do świerkania.
:

Znalazła raz pewna pani
Aparat do bani.
Z sentymentem wzruszona
Wzięła go w ramiona i...
I czule do niego rzekła:
"Ty jesteś rodem z piekła,
A ja jestem rodem z nieba,
Nic więcej nie potrzeba,
Nic więcej nam nie potrzeba."

Ty jesteś starym gratem,
Ja Cię naprawię zatem,
Zmienię Ci obudowę
I włożę części nowe i...
I będziesz piękny, jak dawniej
I będziesz działać sprawniej!
Znów pokażesz klasę
I zaświergolisz czasem,
A ja Cię wsadzę w klatkę...
Byś nie odleciał przypadkiem...

Będziemy piękni jak dawniej,
Będziemy działać sprawniej

PS.
Pozdrawiam mojego mistrza Jana Gabriela
    


A także przyjaciół i znajomych z Ciężkowic i z Rzepiennika Biskupiego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz