niedziela, 10 czerwca 2012

947 - Liczba Stawickiego


947 – Liczba Stawickiego ( Zbyszka – żeby nie było niedomówień ) Dlaczego Stawickiego? Bo znalazca komety ma prawo ją nazwać swoim nazwiskiem. To skorzystałem z tego prawa. Kiedy był patent? W 2007 roku, gdy policzyłem szczyt na WIG-u na 9 lipca. Bo zasada jest krótka: DAJĄ? - BIERZ! Ty też znajdź swoją kometę – w innej dziedzinie może  – także przejdziesz do Historii! Odkryjesz w sobie Moc.....Nazwą cię Prelegentem Międzynarodowym.......Już nie będziesz latał samolotami rejsowymi na wysokości 10 kilometrów, gdzie temperatura wynosi minus 55 stopni Celsjusza, tylko na 17 kilometrach, gdzie latają Vipy, tam jest minus 89. ( Liczby Fibo = 55, 89....) Jest to jednocześnie najniższa temperatura jaką zanotowano na biegunie. Temperatura ciała zdrowego człowieka to 36,5 stopnia Celsjusza. Rok Ziemi 365. Tylko przesunięty przecinek. Jest jeszcze inna skala temperatur – Fahrenheita. Tu temperatura zdrowego człowieka to 98,7 stopnia. ( liczby Fibo = 610, 987......) ---Zwykły Kowalski powie: to tylko przypadek. Ok. Ja powiem inaczej: zwykli Kowalscy dlatego tracą na rynku terminowym, bo są zwykli. Jest dziewięciu Kowalskich zwykłych – oni dostarczają kasy dla tego jednego – niezwykłego Kowalskiego, dla którego jest przeznaczony ten blog......--------------------------------------- Precesja Ziemi......... 25920 lat.......Ile to dni? Prawie dziesięć milionów! To wielka liczba. Za wielka do zarabiania. A jakby tak ją skrócić? Podzielić przez 10 tysięcy? Żeby były tylko trzy cyfry? Jest 947? Przypadków nie ma. Do mojego nazwiska jest przypisana liczba 55 – Poszukiwacz Wielkich Liczb Planetarnych. ( Gematria ) 55 jest na granicy świata materialnego i duchowego. Dalej jest duchowość. Dlatego życie postawiło na mojej drodze partnerkę z liczbą 66. Wydawało mi się, że jestem zaawansowany duchowo, zwłaszcza po przeżyciu śmierci klinicznej. Partnerka 66 pokazała mi, że można wyżej. To Tantra..........Teraz okazuje się, że jestem wręcz otoczony osobami z liczbą 66. Podobne przyciąga podobne. Każdy człowiek na naszej Drodze Życia jest naszym Nauczycielem.-------------Nie ma przypadków. Urodziłem się w 1947 roku......znowu 947. Bozia przemawia liczbami? Kosmiczne Centrum Koincydencji...( Książka: Roberta Wilsona – „Kosmiczny Spust” – to był bestseller w Ameryce ) Dalej? Światło w próżni w ciągu roku przebiega prawie 947 i dziesięć zer kilometrów......Też przypadek? To teraz dwa rysunki z Fibonkiem tylko. Na jednym polski indeks centralny, czyli WIG, na drugim WIG 20. Bo one pokazują inne długości fal. Na trzecim rysunku oznaczenie fal kropkami. Co można jeszcze? Zasięg dla Wigu 20 mamy na 2185 pkt ( z Fibonka 1,618 ) Jesteśmy tak, jakby w trzeciej fali wzrostowej start od 24 kwietnia...... A co dalej? Nie wiem, ja mam tylko zarabiać....   --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Jeśli w coś uwierzysz....to zaczyna działać. ------------------//-Rzeczywistość jest z tej samej przędzy,co marzenia.-Wł.S.Reymont

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz