piątek, 5 stycznia 2018

Marcowa data zwrotu dla Wig 20

O rynkach finansowych piszą codziennie inni, ja tylko przypominam kilka zupełnie banalnych prawd dla daytradingu:
- AT podstawą
- podążamy za rynkiem,
- wchodzimy w momentach wybranych -”pewnych”,
- stawiamy (przesuwamy) stopa,
- zostawianie pozycji z dnia na dzień często kończy się stratą.

I najważniejsza prawda: - jeśli masz nieodpartą potrzebę bycia ciągle na rynku – jesteś uzależniony.
      I ja właśnie zdiagnozowałem takie uzależnienie u siebie w 2013 roku. Było to po 12 – 16 godz. siedzenia przy kompie i otwarte pozycje na Forexie, Daxie, S&P, Wigu 20.
Diagnoza postawiona – jakie leczenie zastosować?

Powtarzanie sprzyja zapamiętaniu.
Zdecydowałem odspawać się od komputera na kilka miesięcy.
Wyjechałem w Bieszczady, i już pierwszego dnia poczułem się tak, jakbym zrzucił z szyji młyński kamień!
A przecież uzależnić można się od wszystkiego...

Scenariusz dla Wigu 20 opisany ostatnio, przestał być aktualny wczoraj – 4 stycznia. Jak na razie mamy prawie potrójny szczyt.

Bez zmian jest aktualna następna silna data zwrotu w okolicach połowy marca – druga Zapora Gwiezdna.
         Pierwsza Zapora wskazana od 14 do 24 listopada rozminęła się z drugim szczytem z 7 listopada o tydzień.
Zobaczymy na jakim poziomie wypadnie data marcowa.
Poza tym w styczniu widzę jeszcze dwie daty: - 13 i 31.

PS. Nie ma mnie na Facebooku, ani żadnym innym portalu społecznościowym. I tak zbyt długo siedzę przy komputerze. Odpisuję tylko na wiadomości z adresu bloga i pocztę priv.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz