czwartek, 8 grudnia 2011

100.000 wejść na astronomię finansową - dziękuję


Spytano Henry”ego Forda, jednego z najbogatszych ludzi swoich czasów, choć urodził się w biedzie: - Co chciałby pan osiągnąć w przyszłym życiu? - Nie chciałbym być znowu najbogatszy. Przez całe życie bezustannie się tym dręczyłem. Nie da się tak żyć. Przyjeżdżałem do pracy o siódmej rano, a robotnicy przyjeżdżali o ósmej, urzędnicy o dziewiątej, a kierownik o dziesiątej i wychodził o drugiej; wszyscy inni wychodzili o piątej, a ja musiałem pracować do późna w noc, czasem do północy. Ciężko pracowałem, żeby być najbogatszym. Ale po co? Niczym nie mogłem się cieszyć. Pracowałem ciężej niż moi robotnicy. Oni bardziej cieszyli się życiem. Nie miałem nawet urlopu. Podczas urlopu chodziłem do pracy i przygotowywałem plany rozwoju. ----Jest to trudne, ale możesz być bardzo bogaty, gdy się wysilisz. Ale oświecony nie będziesz. Bo chodzi o to, żeby nie iść na rękę tym, którzy odwracają twoją uwagę od oświecenia. To politycy i religie są twoim wrogiem. Oni są pasożytami. Ich jedyne zadanie to wysysać z ciebie krew. Zmuszać cię, żebyś za czymś gonił. – Osho. ---------------------------------Ten blog ma w sobie dość wiedzy o tym, co się dzieje na giełdzie, i o tym, jak działa astronomia finansowa. To opisuję na bieżąco tyle, ile trzeba. Więcej o giełdzie piszę do moich uczniów. Są inne blogi, które traktują wyłącznie o finansach. Astronomia finansowa jest inna. Jest czytana. To cieszy bardzo. Przeskakujemy właśnie 100.000 wejść. ( początek był w maju tego roku ) I jest blogiem ponadnarodowym. A giełda była, jest i będzie. Ona jest tylko jednym z aspektów życia. Idzie weekend. Czas na świętowanie życia,.......Dziękuję za wyrazy wsparcia od czytelników, którzy dołączyli do błękitnego wichru w drodze do poznania siebie. Dla nas wszystkich - róża.

2 komentarze:

  1. czuje ,że przyczyniłam się do sukcesu :-)
    gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  2. mam pytanko (pewnie retoryczne...): czy obraził się Pan na Naszą - Sakiewkę? Nie poleca Pan już tego blogu? Tak się tylko zastanawiam....

    OdpowiedzUsuń