piątek, 30 października 2015

Pasje

Popaduje.
Idę po bieszczadzkich łąkach i widzę człowieka z wykrywaczem metalu. Chodzi i sprawnie „kosi”. Tak rzadko mam okazję spotkać tu kogoś.
Podchodzę i mówię: - Oto co znaczy pasja!
 
- Bo panie życie bez pasji do dupy jest! Słyszę w odpowiedzi.
- Miejscowy jestem, przedstawia się nieznajomy.
- Ja także chodzę z wykrywaczem – mówię. Przez chwilę wymieniamy informacje.
Miejscowy opowiada: - chodzę z daleka od siedzib ludzkich, przy dawnych traktach, z ciekawostek znalazłem tu w Bieszczadach monetę chińską, z dziurką, odszukałem jej datowanie z internetu, po napisach i kształcie. Szósty wiek!
       I patrzy na mnie. Ja: - OOOOO! A on dodaje wtedy z triumfem: - ale VI wiek przed naszą erą!
Tu mnie zamurowało. 
Oto co znaczy pasja: - chodzić setki i tysiące godzin przeważnie późną jesienią i wczesną wiosną, gdy zielsko skoszone, lub leży, żeby znaleźć jakiś stary drobiazg.

         Życie bez pasji do dupy jest.

To proste i bardzo celne sformułowanie. Jest nieskończona ilość możliwych pasji.
Na przykład samoloty.

Nie jesteś swoim ciałem, ty je tylko zamieszkujesz. Jesteś jak pilot w samolocie, to ty kierujesz. Ciało bywa przepiękne i jest jak samolot. Samoloty powinny więc także nieść w sobie piękno.
W poprzednim wpisie zamieściłem cztery urocze ciała, teraz kolej na cztery zdjęcia podniebnych rumaków.

Wystawa: VI noc lotnictwa w Instytucie Lotnictwa w Warszawie.
   


Avro Lancaster
Jak zawsze piękny i majestatyczny. Tym razem oświetlony słońcem nadmorskiego Koksijde (Belgia, 2011-07-06)
   

Mirage 2000 N
Dwaj „Rycerze przestworzy” podczas dni NATO w czeskiej Ostrawie. 2012-09-23.

Spirit of New York
B – 2 Spirit ląduje w deszczu na pasie lotniska RAF Fairford (UK)
2012-07-06

  


Saab A -37 Viggen. Bode International Airshow
(Norwegia 2012-06-16)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz