czwartek, 11 grudnia 2014

Dziewczynka z zapałkami

Poznałem dziewczynkę z zapałkami. Dziś to moja Przyjaciółka, zamieszczam napisany przez Nią wiersz, bo wizerunki osłaniam światłem.

Dziewczynka z zapałkami.

Po drugiej stronie ulicy
mieszkają sami nędznicy,
nawet nie mają ubrania
i tylko wstyd ich zasłania

wdowy, starcy i sieroty
bez grosza i bez roboty
ich życie jest piekłem na ziemi
lecz dlaczego są skrzywdzeni?

jeśli wzruszysz się losem nędzarza
niech cię wieczność nie przeraża
lecz kto serce przed drugim zamyka
ten sam się zamienia w nędznika

poznajecie mnie chyba sami?
- ja jestem dziewczynką z zapałkami
chcę w waszych sercach rozpalić dziś ogień,
pomóżcie biednym, ubogim

opłakana przez każdego człowieka
czy uwierzycie?
JA NADAL CZEKAM 

                                                      E. L.
   
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz